«Четвірка» піде назавжди


АвтоВАЗ прийняв рішення зняти останнього представника легендарного сімейства «класика» Lada-2104 з виробництва. Автомобіль, продажі якого протягом останнього півроку нагадували «американські гірки», тепер остаточно поступиться місцем своєму наступникові – Lada Granta.
За інформацією «РБК daily», АвтоВАЗ зніме «четвірку» з виробництва на «ІжАвто» вже восени – складання Lada-2104 буде зупинена в кінці вересня – початку жовтня. Як повідомив виданню директор із зовнішніх зв\’язків компанії Ігор Буренков, в даний час АвтоВАЗ продає рівно стільки автомобілів, скільки виробляє. До слова, похвалитися високими показниками реалізації моделі компанія не може вже давно. За великим рахунком, продажу «класики» покотилися по похилій ще на початку 2000-х років, однак незабаром ситуацію частково врятувала програма утилізації, по закінченні терміну дії якої все повернулося на круги своя. За словами Буренкова, за шість місяців поточного року в Росії було продано лише 8000 Lada-2104.
«Четвірка» піде назавжди
АвтоВАЗ прийняв рішення зняти останнього представника легендарного сімейства «класика» Lada-2104 з виробництва. Автомобіль, продажі якого протягом останнього півроку нагадували «американські гірки», тепер остаточно поступиться місцем своєму наступникові – Lada Granta.
За інформацією «РБК daily», АвтоВАЗ зніме «четвірку» з виробництва на «ІжАвто» вже восени – складання Lada-2104 буде зупинена в кінці вересня – початку жовтня. Як повідомив виданню директор із зовнішніх зв\’язків компанії Ігор Буренков, в даний час АвтоВАЗ продає рівно стільки автомобілів, скільки виробляє. До слова, похвалитися високими показниками реалізації моделі компанія не може вже давно. За великим рахунком, продажу «класики» покотилися по похилій ще на початку 2000-х років, однак незабаром ситуацію частково врятувала програма утилізації, по закінченні терміну дії якої все повернулося на круги своя. За словами Буренкова, за шість місяців поточного року в Росії було продано лише 8000 Lada-2104.
Що дивно, на підтвердження нездатності «четвірки» боротися за покупців говорить статистика продажів іншого вітчизняного універсалу – Lada Kalina. Різниця в ціні між автомобілями становить непомірні для даного сегмента 90000 рублів, незважаючи на це продажі Lada-2104 у першому півріччі виявилися в п\’ять разів менше реалізації Kalina. Таким чином, АвтоВАЗу виявилося попросту невигідно продовжувати випуск «класики».
Декількома місяцями раніше АвтоВАЗ прийняв рішення зняти з виробництва ще одного представника сімейства – ВАЗ-2107. «Сімка», яку також серйозно лихоманило на російському ринку, канула в лету 17 квітня. Саме в цей день з конвеєра Іжевського автозаводу зійшов останній автомобіль Lada-2107.
«Все йде за планом. Попит на «класику» сильно впав. Пора прощатися », – пояснив рішення АвтоВАЗу Ігор Буренков.
Із закінченням програми утилізації продажі моделі впали відразу в три рази. Компанія зрозуміла, що виключно вкрай низькою ціною споживача більше не притягнеш: громадськість почала замислюватися про безпеку, комфорт і мінімальної привабливості автомобіля. «Класика», в свою чергу, не дивлячись на всі спроби виробника, нічого з цього переліку запропонувати вже не могла.
Тим часом, продажі наступника «класики» – Lada Granta – продовжують зростати. Більш того, АвтоВАЗ має намір істотно збільшити виробництво популярного седана. У липні повідомлялося, що завод до кінця третього – початку четвертого кварталу поточного року планує випускати до 20 000 Granta на місяць.
«Ми ще не вийшли на планові обсяги з виробництва і, відповідно, продажам автомобілів Lada Granta. По суті, клієнти, які очікують цю модель, є нашим резервом. Замовлення на покупку Lada Granta у дилерів розписані до кінця нинішнього року, споживачі готові чекати поставок в дилерські центри, оскільки поки АвтоВАЗ не готовий повністю задовольнити сьогоднішній запит ринку », – зазначив начальник управління маркетингу компанії Олександр Бредіхін виданню« АвтоСреда ».

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close