Москвичі стали їздити гірше на 70%


Статистика – показник неоднозначний. Цифри залежать від безлічі факторів, і далеко не всі вони об\’єктивні. Якщо говорити про статистику аварій чи порушень ПДР, то на них впливає не тільки реальне збільшення або скорочення даних випадків, а й мінливі час від часу підходи до підрахунку, способи їх фіксації, навіть термінологія. За статистикою ГИБДД Москви за перше півріччя 2012 року, кількість порушень правил дорожнього руху значно зросла. Справа не тільки в часті випадки зневаги правилами, а й у тому, що в роботу включилися камери відеофіксації.
Москвичі стали їздити гірше на 70%
Статистика – показник неоднозначний. Цифри залежать від безлічі факторів, і далеко не всі вони об\’єктивні. Якщо говорити про статистику аварій чи порушень ПДР, то на них впливає не тільки реальне збільшення або скорочення даних випадків, а й мінливі час від часу підходи до підрахунку, способи їх фіксації, навіть термінологія. За статистикою ГИБДД Москви за перше півріччя 2012 року, кількість порушень правил дорожнього руху значно зросла. Справа не тільки в часті випадки зневаги правилами, а й у тому, що в роботу включилися камери відеофіксації.

За перші шість місяців 2012 року в Москві відбулося 1602051 порушень правил дорожнього руху – це на 69,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Показник дуже серйозний. За типом порушень найпомітніший ріст дійсно в тих, що фіксуються фотокамерами: було зареєстровано 786 990 випадків перевищення швидкості – в 7,6 разів більше, ніж у першому півріччі року 2011 року. 163 942 рази московські водії знехтували вимогами дорожніх знаків або розмітки – це відбувалося в 4,2 рази частіше, ніж у році 2011. У меншій мірі, але погіршилися й інші показники: 11727 зафіксовано виїздів на зустрічну смугу руху – на 17% більше, ніж за аналогічний період минулого року, і 36 103 проїзду на заборонний сигнал світлофора – на частіше 16%.
Звичайно, камери допомогли ГИБДД зафіксувати більше порушень, ніж це можуть зробити тільки інспектори. Проте якщо довіряти суб\’єктивізму власних спостережень, то порушення дійсно відбуваються частіше: проїзд на червоне світло, особливо в пізній час доби, можна бачити регулярно, часто автомобілі виїжджають на зустрічну смугу, а з дозволеною швидкістю в 60-80 км / ч їздить меншість.
Підтверджує почастішання порушень ПДР і статистика аварійності. Так, за січень-червень 2012 року в Москві відбулося ДТП 5615 – на 7,9% більше, ніж було в році 2011. У них загинули чоловік 329 – більше на 6,8%. Число постраждалих в аваріях зросла на 9% – до людей 6545.
Єдиний позитивний в плані емоцій і негативний в плані цифр показник – кількість водіїв, які попалися в п\’яному вигляді за кермом. Їх виявилося на 9,9% менше, ніж за аналогічний період минулого року, тобто порушників 5068.
Як показує час, підвищення штрафів надає лише недовговічною ефект – поки водії звикають до жорсткості покарань, кількість порушень і ДТП знижується, але потім знову повертається на колишній рівень. Однак більшість росіян підтримують підвищення штрафів і вважають це результативною заходом.
Як показало опитування, проведене Всеросійським центром вивчення громадської думки, 28% опитаних вважають, що після підвищення штрафів водії стають більш дисциплінованими, 21% – що на дорогах буде безпечніше. З тих, хто схвалює підвищення штрафів, 41% упевнені, що водії стануть акуратніше, 15% – що на дорогах буде більше порядку, 12% – що знизиться кількість аварій. Основний аргумент \”проти\” – що штрафи ударяють тільки по бідних, а для багатих не надають проблеми (14%).

З нещодавно збільшених штрафів (з липня 1) найчастіше росіяни схвалюють посилення покарання за неправильну парковку (71%), за рух по виділеній смузі (69%), за тонування (63%). Схвалюють навіть диференціацію штрафів для Москви і Санкт-Петербурга та інших регіонів (65%). Нововведення схвалюють як водії (62-69%), так і пешеходои (64-72%).

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close