Нові експерименти з московськими пробками

Московська влада раз в три дні видає нові варіанти порятунку столиці від заторів. Пропозиції активно обговорюються чиновниками і мусуються пресою. Найвдаліші з них тут же починають втілювати в життя, однак Москва, як і раніше нікуди не їде. Загалом, чергова частина Марлезонського балету. На жаль, не остання. Мова знову йде про виділенка, куди тепер прагнуть мотоциклісти, а також про реверсивні смуги.
Центр організації дорожнього руху (ЦОДД) запропонував збільшити кількість реверсивних смуг в місті в два рази. Всього на даний момент в Москві є три дороги, на яких відкриті ділянки з реверсивним рухом. Це Волгоградський проспект, шосе Ентузіастів і Ярославське шосе від МКАД до Северянінського шляхопроводу. У Центрі вкрай задоволені результатами такої організації руху та пропонують організувати реверсивний рух ще на трьох трасах Москви.
Нові експерименти з московськими пробкамиМосковська влада раз в три дні видає нові варіанти порятунку столиці від заторів. Пропозиції активно обговорюються чиновниками і мусуються пресою. Найвдаліші з них тут же починають втілювати в життя, однак Москва, як і раніше нікуди не їде. Загалом, чергова частина Марлезонського балету. На жаль, не остання. Мова знову йде про виділенка, куди тепер прагнуть мотоциклісти, а також про реверсивні смуги.
Центр організації дорожнього руху (ЦОДД) запропонував збільшити кількість реверсивних смуг в місті в два рази. Всього на даний момент в Москві є три дороги, на яких відкриті ділянки з реверсивним рухом. Це Волгоградський проспект, шосе Ентузіастів і Ярославське шосе від МКАД до Северянінського шляхопроводу. У Центрі вкрай задоволені результатами такої організації руху та пропонують організувати реверсивний рух ще на трьох трасах Москви.

«До кінця III кварталу 2012 року реверсивний рух буде запущено на проспекті Миру від Садового кільця до ТТК, на Рязанському проспекті – від вулиці Академіка Скрябіна до МКАД і на Шереметьєвській вулиці – від ТТК до Калібровского шляхопроводу», – розповіла виданню «Известия» Анастасія Калініна , прес-секретар Центру.
Над середніми смугами зазначених доріг будуть встановлені спеціальні світлофори, які працюють в режимах «рух заборонено» та «рух дозволено», за допомогою яких буде регулюватися порядок руху. У ранкові години проїзд по смузі для реверсивного руху буде організовано у бік центру, а в другій половині дня – в сторону області. Таким чином автори ідеї сподіваються частково позбавити місто від заторів, які виникають щодня через хронічне ремонту вильотну магістралей.
Ще один спосіб, що довів свою ефективність на практиці, якщо вірити звітам того ж ЦОДД, – Паркон. З тих пір як по Москві стали курсувати автомобілі ГИБДД, оснащені пристроями для виявлення неправильно припаркованих автомобілів, кількість подібних порушень в столиці скоротилася на 25-30%.
Проте тут варто відзначити десятикратне підвищення штрафів за парковку в недозволеному місці, введене з 1 липня. Думається, що саме можливість отримати штраф у розмірі 3000 рублів, а з недавніх пір ще й заплатити 5000 рублів за евакуацію авто примушує московських водіїв бути законослухняними і нарізати нескінченну кількість кіл по району в пошуках «правильного» місця.
На даний момент в Москві працює близько 70 Паркон, проте до кінця цього року їх число буде збільшено до 100. Крім того, в найближчому майбутньому такими пристроями можуть бути оснащені всі міські автобуси.

Третій спосіб розвантажити дороги Москви владі підказали самі учасники дорожнього руху, а саме мотоциклісти. Активісти кількох столичних мотоклубів звернулися до Сергія Собяніна з проханням дозволити їм пересуватися по смугах для громадського транспорту.
«Досвід багатьох європейських країн, таких як Великобританія, Норвегія, Польща, підтверджує розумність додаткового дозволу руху мотоциклістів у смугах для громадського транспорту в межах міста. Мотоцикл через свої габарити не є перешкодою для маршрутних транспортних засобів, тим більше що в Москві мотоциклісти присутні лише шість-сім місяців в році », – говорить представник московського мотосообщества Юрій Некрасов.
На думку багатьох, така міра не тільки дасть можливість байкерам швидше добиратися до місця призначення і не заважати іншим учасникам руху, але, головне, дозволить скоротити аварійність на дорогах. Адже найчастіше ДТП за участю мотоциклів відбуваються з тієї причини, що водій більш габаритного транспортного засобу просто не бачить «перешкоду».

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close