Автомобілів стане так багато, що їх буде нікуди дівати


Російський авторинок, на відміну від Європи, продовжує зростати. Що примітно, крім збільшення продажів, зросла і середня вартість автомобілів. Так, згідно із заявою керівника практики з надання послуг компаніям автомобільної галузі PricewaterhouseCoopers Стенлі Рута, продажі нових легкових автомобілів в Росії виросли на 15%. У грошовому вираженні реалізація машин збільшилася відразу на 26%.
За період з січня по червень 2012 року в країні було продано 1,33 мільйона автомобілів, ці цифри вище торішніх показників на 15%. Загальна вартість придбаних росіянами машин за перше півріччя склала 34,3 мільярда доларів.
Автомобілів стане так багато, що їх буде нікуди дівати
Російський авторинок, на відміну від Європи, продовжує зростати. Що примітно, крім збільшення продажів, зросла і середня вартість автомобілів. Так, згідно із заявою керівника практики з надання послуг компаніям автомобільної галузі PricewaterhouseCoopers Стенлі Рута, продажі нових легкових автомобілів в Росії виросли на 15%. У грошовому вираженні реалізація машин збільшилася відразу на 26%.
За період з січня по червень 2012 року в країні було продано 1,33 мільйона автомобілів, ці цифри вище торішніх показників на 15%. Загальна вартість придбаних росіянами машин за перше півріччя склала 34,3 мільярда доларів.

За словами експерта, російський авторинок продовжить бурхливо розвиватися, незважаючи на проблеми автомобільної галузі в країнах Європи. Рут вирішив не змінювати свій прогноз відносно рівня продажів за результатами 2012 року. За його словами, авторинок має всі шанси, щоб, не зменшуючи темпів зростання, вирости до 2,6 мільйонів. Уже через десять років, за розрахунками PWC, щорічні продажі легкових автомобілів в Росії можуть досягти 3500000.
Експерти відзначають, що успіху російського авторинку сприяли відразу кілька факторів. У тому числі, істотний внесок внесло держава.
«Прихід іноземних автовиробників, введення вимог щодо локалізації та державні заходи підтримки вітчизняного автопрому сприяли розвитку автомобільної галузі Росії», – йдеться в релізі PWC.

Згідно зі звітом, незабаром в Росії виникне гостра необхідність в утилізації старих машин. За підрахунками аналітиків, протягом наступних 10 років щороку автопарк позбувається близько 3 мільйонів автомобілів. Це зажадає будівництва нових утилізаційних заводів.
«За умови того, що в Росії протягом наступних десяти років з експлуатації щорічно будуть вибувати близько 3 мільйонів легкових машин, країні буде потрібно 30 таких заводів, як в Туреччині, щоб утилізувати цю кількість автомобілів», – наголошується в офіційному релізі PWC.
На думку Стенлі Рута, фінансування будівництва утилізаційних підприємств є важливим питанням. Зокрема, аналітики запропонували три варіанти виходу з ситуації: 100% державне фінансування, державно-приватне партнерство шляхом виплати дотацій приватному сектору, а також 100% приватне фінансування.
Як еталон експерти PWC привели модель організацію утилізаційного процесу в Голландії, де утилізаційний податок у розмірі 45 євро сплачується виробником або офіційним дилером на стадії продажу нового автомобіля. При цьому з власника не стягується плата при здачі автомобіля на утилізацію. Крім того, утилізаційні підприємства в Голландії отримують щорічні субсидії.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close