Як врятувати тонування: від довідок з КВД до наукової фантастики


Тонування виявилось найбільш уразливим для водіїв місцем у списку порушень, за які з 1 липня підвищили штрафи. Її занадто просто перевірити і покарати на місці, на відміну від лову порушників правил паркування, наприклад. Якщо раніше власник автомобіля, передні стекла якого пропускають менше 70% світла, платив штраф у розмірі 100 рублів і міг їздити з тонуванням скільки завгодно, то тепер йому доведеться знімати плівку на місці, у присутності співробітників ДІБДР. Якщо ж він відмовиться це зробити, з його автомобіля знімуть номера.
Налякані новими санкціями водії кинулися знімати тонування – хто самостійно, а хто за допомогою «спеціально навчених людей». На автомийках послуга коштує 1000 + / – 500 рублів залежно від жадібності власника контори. Офіційні сервіси преміум-брендів не соромляться просити 4000 рублів за процедуру тривалістю не більше 20 хвилин.

Як врятувати тонування: від довідок з КВД до наукової фантастики
Тонування виявилось найбільш уразливим для водіїв місцем у списку порушень, за які з 1 липня підвищили штрафи. Її занадто просто перевірити і покарати на місці, на відміну від лову порушників правил паркування, наприклад. Якщо раніше власник автомобіля, передні стекла якого пропускають менше 70% світла, платив штраф у розмірі 100 рублів і міг їздити з тонуванням скільки завгодно, то тепер йому доведеться знімати плівку на місці, у присутності співробітників ДІБДР. Якщо ж він відмовиться це зробити, з його автомобіля знімуть номера.
Налякані новими санкціями водії кинулися знімати тонування – хто самостійно, а хто за допомогою «спеціально навчених людей». На автомийках послуга коштує 1000 + / – 500 рублів залежно від жадібності власника контори. Офіційні сервіси преміум-брендів не соромляться просити 4000 рублів за процедуру тривалістю не більше 20 хвилин.


Однак не всі готові розлучитися зі своїм особистим простором. Автомобілісти придумують різні способи, щоб зберегти тонування і при цьому уникнути покарання. Хтось просто опускає скло в авто, побачивши ДПС, благо ще літо. Інші звертаються до лікарів, готовим за певну суму виписати довідку про світлобоязні або алергії на сонце. Так, нещодавно у Владикавказі було заведено кримінальну справу на лікаря шкірно-венерологічного диспансеру, який продавав водіям за 3000 рублів довідки з діагнозом «фотодерматоз», або «непереносимість сонячного світла».
Для тих, хто більш відповідально ставиться до питання збереження тонування, різні не дуже прозорі сервіси підготували ряд послуг на вибір. Перший варіант – установка подвійних стекол: одне звичайне, друге – тоноване. Мінуси такої системи очевидні: двері автомобіля стануть важче, розроблена і протестована автовиробником конструкція буде змінена, відповідати за всі наслідки доведеться самостійно, тому що гарантію з машини напевно знімуть. Ну, і якщо даішники зупинять автомобіль навіть з прозорими стеклами, навряд чи вони не помітять додаткові склопідйомники.
Ще один «гаражний» спосіб порятунку тонування – це так звана миттєва тонування. Зовні така плівка не відрізняється від звичайної і коштує стільки ж, однак її перевага полягає в тому, що її можна наклеїти самостійно буквально за пару хвилин. При цьому якщо її доведеться зняти, то на склі не залишиться слідів клею. Мінуси: вузький діапазон робочих температур і досить слабка адгезія. Тобто через кілька раз таку «самоклеющуюся» плівку доведеться міняти.
Деякі вважають за краще більш технологічні способи обходження закону. Наприклад, плівку з рідкокристалічного полімеру, що змінює свою прозорість під впливом електричного струму. З одного боку, зручно: натиснув кнопку – скла прозорі, натиснув знову – затоновані. З іншого – технології мають властивість періодично «глючить». Але найважливіший мінус: ступінь затемнення не можна регулювати, більше того, така плівка має двосторонній ефект, тобто в темний час доби водій гарантовано нічого не побачить.
На форумах ходять легенди про ще один тип тонування, яка діє за тим же типом, що і рідкокристалічна, але має регулювання ступеня затемненості і прозора з боку водія. З чуток, щоб оснастити свою машину такою технологією, водієві доведеться викласти до 20 000 доларів. Зрозуміло, що навіть якщо така тонування і з\’явиться в сервісах, то вона абсолютно точно не стане популярною.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close