Технічні особливості Lexus CT200h


Компанія Lexus представила п\’ятидверний хетчбек з гібридним двигуном – CT200h. Таким чином, відбувся дебют люксового підрозділу Toyota в сегменті компактних автомобілів.
Почати варто з того, що це найменший автомобіль в модельному ряді марки. Його довжина всього 4,32 метра при ширині і висоті всього 1,76 та 1,43 метра відповідно. Дизайн автомобіля строгий і елегантний. Здається, що перед покупцем звичайний молодіжний хетчбек. Проте варто сісти за кермо або заглянути під капот, як приходить розуміння, що визначення «звичайний» цьому автомобілю не підходить.
Технічні особливості Lexus CT200h
Компанія Lexus представила п\’ятидверний хетчбек з гібридним двигуном – CT200h. Таким чином, відбувся дебют люксового підрозділу Toyota в сегменті компактних автомобілів.
Почати варто з того, що це найменший автомобіль в модельному ряді марки. Його довжина всього 4,32 метра при ширині і висоті всього 1,76 та 1,43 метра відповідно. Дизайн автомобіля строгий і елегантний. Здається, що перед покупцем звичайний молодіжний хетчбек. Проте варто сісти за кермо або заглянути під капот, як приходить розуміння, що визначення «звичайний» цьому автомобілю не підходить.

Звичайно, гібридним двигуном зараз здивувати неможливо, проте мотор Lexus CT200h все ж заслуговує на увагу. Агрегат може працювати в чотирьох режимах. Три з них призначено для традиційного водіння і відрізняються лише ступенем економічності. А ось четвертий здатний перетворити автомобіль в спорткар. Підкреслює ці зміни приладова панель, яка отримує червону підсвітку, а разом шкали гібридної роботи установки з\’являється тахометр.

Втім, це скоріше косметичні зміни, справжня революція – це повногібрідний привід, який дозволяє переходити виключно на електричну тягу і це головна відмінність автомобіля від інших гібридів. Правда, це може бути невеликою проблемою в нашій країні, так як більшість СТО можуть не звернути увагу на цей момент, тому звертатися рекомендується тільки у фірмовий сервісний центр Lexus.

Іншою цікавою новинкою, реалізованої в Lexus CT200h, є регенеративна система гальм. Абсолютно нова і унікальна розробка конструкторів Lexus перетворює кінетичну енергію, що виділяється при гальмуванні, в електрику. У результаті надійність цих систем збільшилася. Передні гальмівні колодки потрібно змінювати один раз на сто кілометрів пробігу, задні служать ще довше. Те ж стосується і гальмівних дисків. За запевненням автовиробника, технічне обслуговування Lexus CT200h обійдеться на 25% дешевше інших моделей.

Але і це далеко не всі новинки даної моделі. В якості додаткової опції концерн пропонує оснастити автомобіль системою PCS, яка за допомогою спеціального радара і потужного бортового комп\’ютера здатна оцінити небезпеку зіткнення, відреагувати на неї і повідомити про це водієві. Щоб ще більше збільшити ергономічність управління, в автомобілі використовується система Remote Touch, за допомогою якої водій може легко управляти бортовими системами, в тому числі, аудіо, клімат-контролю і GPS-навігації.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close