Cartoons

Як кошмарять затонованих. хроніка


З першого липня вступили в силу поправки в КпАП, згідно з якими штрафи за ряд порушень ПДР значно зросли. Перш за все, мова йде про порушення правил паркування і рівні светопропускаемости стекол. Як і очікувалося, найбільший суспільний резонанс викликав заборону тонування передніх бокових стекол. Тепер у разі, якщо светопропускаемость менше 70%, поліцейські мають право не тільки виписати штраф на суму в 500 рублів, а й скрутити номерні знаки.
На автосервісах вишикувалися черги з бажаючих розтонувати машини, експерти негативно оцінюють поправки в КпАП, поліцейські не поспішають проводити масові рейди, а у злодіїв полегшилася життя – все це в нашому дайджесті.
Як кошмарять затонованих. хроніка
З першого липня вступили в силу поправки в КпАП, згідно з якими штрафи за ряд порушень ПДР значно зросли. Перш за все, мова йде про порушення правил паркування і рівні светопропускаемости стекол. Як і очікувалося, найбільший суспільний резонанс викликав заборону тонування передніх бокових стекол. Тепер у разі, якщо светопропускаемость менше 70%, поліцейські мають право не тільки виписати штраф на суму в 500 рублів, а й скрутити номерні знаки.
На автосервісах вишикувалися черги з бажаючих розтонувати машини, експерти негативно оцінюють поправки в КпАП, поліцейські не поспішають проводити масові рейди, а у злодіїв полегшилася життя – все це в нашому дайджесті.


Черги і спекуляції
Протягом усього тижня на автосервісах не вщухав ажіотаж – охочих розтонувати автомобілі з кожним днем ​​ставало все більше. Згідно зі статистикою газети «Известия», в червні за даною послугою на сервіси зверталося в середньому по 3-5 чоловік у день. Після вступу поправок в силу співробітникам автосервісів щодня доводиться розтонувати до 30 машин. Якщо ще місяць тому вартість послуги в середньому по Москві становила 700-1000 рублів, то зараз сервіси підняли ціну до 1500-3000 рублів. Втім, до зростання цін стримано поставилися як водії, так і експерти, які дану ситуацію вважають за ринкову.
«Контролювати ринок – це не питання Держдуми. Ринок користується попитом і піднімає ціни. Незаконослухняні водії дотягли до останнього і тепер втратять гроші », – зазначив перший заступник голови комітету Держдуми з конституційного законодавства В\’ячеслав Лисаков.
Ні номерів – немає проблем
Ряд експертів зійшлися на думці, що зняття номерних знаків негативним чином позначиться на безпеці. По суті, закон сам дає право протягом двох днів залишатися поза полем зору камер відеофіксації і ховатися з місця події непоміченим.
«Очевидно, що машин без номерів стане більше. Влада на законодавчому рівні дозволяє водіям протягом доби безконтрольне пересування. Доба, протягом яких можна буде їздити без номерів, починаються з нуля годин наступного дня після складання протоколу. Якщо, наприклад, водія зупинили вночі, то у нього буде цілих два дні на пересування по місту без номерів. На авто без номерів можна збивати пішоходів, ховатися з місця ДТП, викрадати машини – ніхто нічого шукати не буде », – зазначив президент Колегії захисту прав автовласників Віктор Травін.
«Барсеточників» стало простіше
На минулому тижні правоохоронці поширили попередження для водіїв про випадки грабежів з салонів автомобілів. Повідомлялося, що найчастіше крадуть речі з передніх сидінь, розбиваючи бокове скло. Поліція навіть дала кілька порад автомобілістам, як уникнути неприємних інцидентів: по можливості класти сумку таким чином, щоб її не було видно зовні, під час руху необхідно блокувати двері, а з пішоходами спілкуватися виключно через прочинене вікно.
Примітно, що випадки крадіжок речей з автомобілів почастішали якраз після заборони тонування.
Відхід від відповідальності
Судячи з усього, столична поліція не поспішає влаштовувати масові рейди перевірки тонування. Водії тим часом знайшли спосіб, як залишитися поза полем зору інспекторів – весь тиждень вони проїжджали мимо постів ДПС з опущеними стеклами.
Президент Колегії захисту прав автовласників Віктор Травін переконаний, що підвищення штрафів ніяк не вплине на дотримання закону. «У нас повинен бути приклад, на кого ми могли б рівнятися. Зараз ми рівняємося на Держдуму. У них всі машини як і раніше затоновані », – уклав експерт.
Підтримала Травіна і заступник голови комітету Держдуми за регламентом та організації роботи Держдуми Надія Герасимова: «Я їжджу на машині, яка не затоновані зовсім. Хто б що не говорив, але в темні стекла видно гірше, ніж в прозорі, це очевидно. Мені не від кого ховатися ».
Рейди в регіонах
На відміну від Москви, в деяких регіонах відбулися спеціальні рейди по виявленню порушень правил тонування. Наприклад, в Сочі за тиждень співробітники поліції склали понад 200 адміністративних протоколів, з 70 автомобілів були зняті номери. У Пермі порушників виявилося більше – 350 водіїв. Втім, більша частина з них зуміла усунути порушення на місці, зберігши тим самим номерні знаки.
У п\’ятницю спецрейд почався і в Махачкалі. За статистикою, в Дагестані кожен восьмий автомобіль має «глуху» тонування, тут віддають перевагу тонувати навіть лобове скло. За словами місцевих співробітників ГИБДД, боротьба з тонуванням в республіці – це ще й один із способів підсилити безпеку, адже майже кожен напад на поліцейських відбувається з машин із затемненими стеклами.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close