У Росії з\’явиться дорога, як у Німеччині


Державна компанія «Автодор» пообіцяла відкрити на трасі М4 «Дон» в Ростовській області ділянка, що відповідає німецьким стандартам якості. Відбудеться це унікальне для Росії подія вже в 2014 році. Довжина реконструйованої ділянки складе 91 кілометр.
«Ми цього року закінчимо проектування ділянки з дев\’ятсот тридцять третього по 1024-й кілометр, проектованого вже протягом півтора року за німецькими нормами … Це буде перший шматок автобану в Росії, причому відповідає найсучаснішим стандартам », – цитує голову правління« Автодору »Сергія Кельбаха агентство« Прайм ». Крім того, держкомпанія в найближчі два роки (2012-2013 рр.) займеться активною реконструкцією кількох ділянок траси М4 «Дон» в Краснодарському краї. Сума фінансування складе більше 25 млрд руб. (У 2011 г – 14,27 млрд руб., В 2013 г – 11 млрд руб), повідомляє прес-служба «Автодору».
У Росії з'явиться дорога, як у Німеччині
Державна компанія «Автодор» пообіцяла відкрити на трасі М4 «Дон» в Ростовській області ділянка, що відповідає німецьким стандартам якості. Відбудеться це унікальне для Росії подія вже в 2014 році. Довжина реконструйованої ділянки складе 91 кілометр.
«Ми цього року закінчимо проектування ділянки з дев\’ятсот тридцять третього по 1024-й кілометр, проектованого вже протягом півтора року за німецькими нормами … Це буде перший шматок автобану в Росії, причому відповідає найсучаснішим стандартам », – цитує голову правління« Автодору »Сергія Кельбаха агентство« Прайм ». Крім того, держкомпанія в найближчі два роки (2012-2013 рр.) займеться активною реконструкцією кількох ділянок траси М4 «Дон» в Краснодарському краї. Сума фінансування складе більше 25 млрд руб. (У 2011 г – 14,27 млрд руб., В 2013 г – 11 млрд руб), повідомляє прес-служба «Автодору».


У поточному році на трасі М4 «Дон» в Краснодарському краї планується ввести в дію після реконструкції фрагмент дороги 14,4 км (1171-й км – 1185-й км). Крім цього, «Автодор» достроково візьме відремонтовану ділянку 23 км (з 1197-й км по 1240-й км), реконструкцію якого веде ВАТ «ДБК-Автобан\”. «Від розвитку автодороги« Дон »безпосередньо залежить розвиток курортної галузі та в цілому економіки регіону», – переконаний перший заступник губернатора Краснодарського краю Джамбулат Хатуов.
У загальній складності, протягом цього року в Краснодарському краї має бути введено в дію більше 40 км швидкісної чотирисмуговою автомобільної дороги. Траса буде забезпечена роздільниками зустрічних потоків. Всі перетину «олімпійської» траси з другорядними дорогами на даній ділянці будуть сформовані у вигляді розв\’язок. У 2013 році в регіоні буде побудовано ще 41 км дороги М4 \”Дон\”, а в 2014р. – Понад 50 км.
Передбачається, що максимальна швидкість руху за новими ділянках складе 130 кілометрів на годину. Питання про збільшення швидкісного режиму на дорогах класу «автомагістраль», який зараз складає 110 км / ч, уряд Росії розгляне найближчим часом. Сергій Кельба, який виступив з даною ініціативою, впевнений, що на нових шосе така максимальна швидкість (як і в багатьох європейських країнах) буде безпечною для учасників руху.

Варто зазначити, що до будівництва доріг в Росії можуть бути залучені іноземні компанії – президент Росії Володимир Путін доручив уряду опрацювати механізм, при якому до будівництва доріг в нашій країні могли б бути допущені іноземні компанії. Раніше іноземці могли брати участь тільки в конкурсах з будівництва платних автодоріг.
Раніше Путін заявляв, що іноземні компанії, які володіють відповідними технологіями та досвідом, з початку 2013 р. можуть отримати права брати участь у державних конкурсах і аукціонах на будівництво автомобільних доріг на території Росії. Це рішення багато в чому пов\’язано з програмою з підвищення безпеки на транспорті і, зокрема запланованому зниження смертності на дорогах в два рази до 2018 року.
Однак для іноземних забудовників зводити дороги в Росії може виявитися не самим вигідним підприємством, виходячи з того, що ринок автодорожнього будівництва в нашій країні невеликий. Наприклад, в Китаї щороку з\’являється по 5-7 тисяч нових багатосмугових трас самого високого рівня, а в РФ всього декілька сотень. Ще однією проблемою для будівельників буде застаріла нормативна база часів Радянського Союзу – іноземні компанії просто не можуть зі своїми сучасними технологіями виконувати вимоги «давніх» законів про будівництво. І найголовніша проблема, що обмежує доступ на російських ринок іноземців, – найсильніша монополізація дорожньої галузі.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close