Садити людей в машину стане в 10 разів небезпечніше


Міністерство транспорту збирається посилити покарання для нелегальних перевізників. Точніше, чиновники пропонують зрівняти штрафи для фізичних та юридичних осіб за порушення при перевезенні людей і вантажів. Таким чином поправки в КпАП, які, за інформацією «Известий», вже підготовлені відомством, в першу чергу торкнуться «бомбив».
Зараз штрафи для юридичних осіб перевищують штрафи для фізичних осіб в рази. У ряді випадків – десятикратно. Максимальний штраф, передбачений за відсутність на машині ліхтарів і «шашечок», становить 5 тис. рублів для приватника, а для юридичної особи – 50 тис. рублів.
Якщо таксист не видав пасажиру квитанцію або чек про оплату, штраф для індивідуального підприємця складе 10 тис. рублів, а юрособі за подібне порушення доведеться заплатити в 3 рази більше.
Садити людей в машину стане в 10 разів небезпечніше
Міністерство транспорту збирається посилити покарання для нелегальних перевізників. Точніше, чиновники пропонують зрівняти штрафи для фізичних та юридичних осіб за порушення при перевезенні людей і вантажів. Таким чином поправки в КпАП, які, за інформацією «Известий», вже підготовлені відомством, в першу чергу торкнуться «бомбив».
Зараз штрафи для юридичних осіб перевищують штрафи для фізичних осіб в рази. У ряді випадків – десятикратно. Максимальний штраф, передбачений за відсутність на машині ліхтарів і «шашечок», становить 5 тис. рублів для приватника, а для юридичної особи – 50 тис. рублів.
Якщо таксист не видав пасажиру квитанцію або чек про оплату, штраф для індивідуального підприємця складе 10 тис. рублів, а юрособі за подібне порушення доведеться заплатити в 3 рази більше.

«Наші чиновники розділилися на два табори: половина хочуть зробити з нелегальних таксистів офіційних перевізників, пропонуючи їм деякі привілеї, а інші, з Міністерства транспорту, навпаки, тільки й загрожують порушникам високими штрафами: немає касового апарату – плати, немає« шашечок »на даху – плати. Виходить, що «бомбили» ще сильніше підуть в тінь, адже їм не вигідно світитися перед перевіряючими органами. Зараз же може статися так, що швидше за легальні таксисти стануть «бомбилами», а не навпаки, якщо їх будуть штрафувати за кожну дрібницю », – так прокоментував ситуацію, що склалася кореспонденту Autonews.ru президент Московської колегії правового захисту автовласників Віктор Травін.
З одного боку збільшення штрафів для приватників здається необхідним заходом, оскільки має витіснити більшу частину нелегалів з ринку. Однак нелегали бувають різні. Одні кучкуються біля станцій метро на явно списаних автомобілях, загороджуючи проїзд для машин, зупинки для автобусів і переходи для пішоходів. Такі приватники ніколи не знають дороги, навіть якщо мова йде про сусідній вулиці, і завжди називають ціни раз на п\’ять більше розумних, сподіваючись «на дурника». Вони купують машини не дорожче 1000 доларів, про стан яких краще не замислюватися. Найчастіше в них не тільки всі скрипить і загрожує розвалитися прямо в дорозі, але немає навіть ременів безпеки.
Ліричний відступ: Одній дівчині не пощастило потрапити в аварію на такому таксі. Коли лихий водій на повному ходу врізався у їхав попереду, вона пробила головою лобове скло і застрягла в ньому. Чекати рятувальників, стоячи навшпиньки, їй довелося довго. Тим часом водій спокійно курив осторонь. Зрозуміло, що ніхто не компенсував їй ні фізичний, ні моральний збиток.
Однак є й інша категорія нелегальних водіїв, які займаються візництвом в якості додаткового доходу. Наприклад, підсаджують когось в дощ з думкою, що й добру справу зроблять, і на бензин запрацюють. Зрозуміло, що таких «таксистів» більше не буде. Ніхто не стане ризикувати, враховуючи неістотність вигоди. А наскільки зросте завзятість автоінспекторів, враховуючи величезний розмір штрафу і потенційну хабароємній пропонованих Мінтрансом поправок, важко навіть уявити. Не виключено, що дійде до необхідності доводити людям в погонах: так, це дійсно громадянська дружина, дійсно друг, дійсно колега.
Зате перша категорія «бомбив» нікуди не дінеться. По-перше, судячи з того, що їх не стає менше, незважаючи на нові закони і штрафи, у них є свої відпрацьовані шляхи вирішення проблеми. А по-друге, тому що попит на їхні послуги буде завжди. І справа навіть не в тому, що їхні послуги обходяться дешевше, ніж послуги офіційного таксі, а в тому, що чекати таксі не завжди представляється можливим. Якщо в європейських країнах легальне таксі можна впіймати буквально в будь підворітті, але у нас автомобілі офіційного таксі в принципі не курсують по місту в пошуках клієнтів.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close