Таксисти-ІП будуть платити штрафи, як юрособи


Мінтранс підготував поправки до Кодексу про адміністративні правопорушення, згідно з якими індивідуальні підприємці, що займаються приватним візництвом, будуть прирівняні до юридичних осіб. У тому числі і в області штрафів.
У законі у штрафи таксі можуть бути виписані на фізичне, посадова чи юридична особа. Таксисти без ІП потрапляють під штраф як фізичні особи, а таксисти-ІП як посадові. Якщо закон порушить фірма, то штраф відповідно буде з юридичної особи. Штрафи для різних платників відрізняються в кілька разів, а іноді й на порядок.
Таксисти-ІП будуть платити штрафи, як юрособи
Мінтранс підготував поправки до Кодексу про адміністративні правопорушення, згідно з якими індивідуальні підприємці, що займаються приватним візництвом, будуть прирівняні до юридичних осіб. У тому числі і в області штрафів.
У законі у штрафи таксі можуть бути виписані на фізичне, посадова чи юридична особа. Таксисти без ІП потрапляють під штраф як фізичні особи, а таксисти-ІП як посадові. Якщо закон порушить фірма, то штраф відповідно буде з юридичної особи. Штрафи для різних платників відрізняються в кілька разів, а іноді й на порядок.
Якщо поправки будуть прийняті, то приватники з ІП, які порушили правила перевезень, платитимуть такі ж штрафи, як і таксомоторні компанії. В даний час штрафний максимум для юросіб – 250 000 рублів. Його стягують за установку «шашечок» на автомобіль не має ліцензії. ІП за це доведеться заплатити 20 000, а нелегали відбудуться штрафом в 5000.
А, приміром, за невидачу чека пасажиру юрособа штрафують на 30 000 рублів, таксист у статусі ІП отримує штраф 10 000, а «бомбила» на одну тисячу рублів.

Найцікавіше в цій пропозиції – збільшення штрафів для таксистів у статусі ІП на думку Мінтрансу допоможе … скоротити кількість ДТП. Притому навіть загальної статистики ДТП за участю таксі не існує.
Сумніви з приводу необхідності прийняття поправок виявляють самі народні обранці. Так, голова комітету Держдуми по транспорту Михайло Брячак вважає, що «ось ця ініціатива, яка спрямована на посилення, не узгоджується з тими умовами, в яких працюють водії і таксисти, приватники і автолюбителі. З нашої точки зору і з точки зору комітету, необхідно для початку створити умови для учасників руху, а потім пред\’являти санкції ».
Побоюються депутати й того, що всі ВП у разі прийняття поправок підуть у «тінь». Адже нелегала без документів та шашечок оштрафувати складніше – доведеться ще довести що він займається візництвом. А коли з\’являється такий фінансовий стимул – рішення для багатьох може стати очевидним.

Згідно з даними, наданими департаментом транспорту Москви, зараз в російській столиці працюють 17 000 легальних таксі і близько 30 тисяч «бомбив». Моніторинг транспорту показує, що потреба міста в таксистах оцінюється в 55 000 машин.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close