Вантажівки не пустять до Москви


Влада міста Москви планують ввести повну заборону на в\’їзд грузиков на територію столиці в денний час доби.
Мер Москви Сергій Собянін під час огляду нової плоскосткой стоянки для вантажівок в Браїлів висловити ідею заборонити в\’їзд вантажівок на територію Москви з 7 ранку до 22 години вечора. Така заборона вже діє, але поширюється лише на територію всередині Третього транспортного кільця.
Вантажівки не пустять до Москви
Влада міста Москви планують ввести повну заборону на в\’їзд грузиков на територію столиці в денний час доби.
Мер Москви Сергій Собянін під час огляду нової плоскосткой стоянки для вантажівок в Браїлів висловити ідею заборонити в\’їзд вантажівок на територію Москви з 7 ранку до 22 години вечора. Така заборона вже діє, але поширюється лише на територію всередині Третього транспортного кільця.

Розширити заборону до всієї Москви влада хоче в якості міри боротьби з пробками. Заборона на рух вантажівок у денний час доби дозволить скоротити завантаженість одного тільки Мкада на 30%. Крім того, як з\’ясувалося, ускладнюють дорожню ситуацію вантажівки не тільки в русі, але і під час стоянок. За інформацією керівника столичного департаменту транспорту Максима Ліксутова, в Москві працює більше тисяч вантажівок 400, 80% з них не мають спеціальної стоянки і паркуються просто на вулицях або в дворах.

Експерти побоюються, що подібні нововведення не стільки полегшать дорожню ситуацію, скільки вдарять по столичному бізнесу. Так, велика частина вантажного трафіку в місті транзитна – близько двох третин вантажівок приїжджають в Москві як на перевалочний пункт. Але майже весь інший вантажний парк обслуговує роздрібну торгівлю міста, а не якісь великі вантажні вузли.
Звичайно ж ситуація зворотна. Зокрема, вантажоперевезення в Санкт-Петербурзі в основному обслуговують порт і виробництва в передмісті, а не роздрібні підприємства міста.
Заборона на в\’їзд вантажівок фактично паралізує роботу столичних заправок, яким необхідно поповнювати запаси палива протягом дня.

Крім того, існуючий заборона на в\’їзд всередину ТТК, як відомо, має винятки – наприклад, на транспорт для будівельних робіт і перевозить вантажі першої необхідності можна отримати спеціальний пропуск на місяці 3. Ні для кого не секрет, що пропуск можна без проблем купити. Зараз за нього просять порядку тисяч 10, і судячи з кількості вантажівок у центрі Москви зараз, ціна цілком виправдана. Як змінить цінник нова заборона – покаже час. Але те що зростання ціни буде перекладений на кінцевих покупців – безумовно.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close