Пробки переможуть за рецептом Лужкова


Сергій Собянін виступив з пропозицією ввести обмеження на рух великовантажного транспорту в Москві в денний час. Про це столичний мер заявив під час свого ознайомлення з новою так званої площинний стоянкою для вантажівок.
Градоначальник доручив уряду Москви опрацювати питання організації стоянок для вантажного транспорту, зазначивши, що вирішувати цю проблему необхідно в щільному контакті з керівництвом Московської області \”З наступного року необхідно пропрацювати питання про обмеження в\’їзду вантажного транспорту не тільки в межах Садового кільця, а й в цілому в місто в денний час \”, – сказав Собянін.
Пробки переможуть за рецептом Лужкова
Сергій Собянін виступив з пропозицією ввести обмеження на рух великовантажного транспорту в Москві в денний час. Про це столичний мер заявив під час свого ознайомлення з новою так званої площинний стоянкою для вантажівок.
Градоначальник доручив уряду Москви опрацювати питання організації стоянок для вантажного транспорту, зазначивши, що вирішувати цю проблему необхідно в щільному контакті з керівництвом Московської області \”З наступного року необхідно пропрацювати питання про обмеження в\’їзду вантажного транспорту не тільки в межах Садового кільця, а й в цілому в місто в денний час \”, – сказав Собянін.

\”За містом ж повністю відсутні спеціальні зони для такого транспорту», ​​- доповів меру керівник столичного Департаменту транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури Максим Ліксутов. За словами чиновника, в Московському регіоні їздить близько тис 400. вантажівок, з яких приблизно паркуються неорганізовано 60%. Ліксутов також зазначив, що на МКАД виїжджає до 30% вантажних автомобілів, що, зрозуміло, негативно позначається на транспортній ситуації мегаполісу.
Нагадав Ліксутов Сергій Собянін і про те, що раніше підмосковні влади вже займалися вирішенням цієї проблеми, і навіть, почали роботу по організації парковок для вантажівок, але зараз цей проект заморожений.
У підсумку московські влади звертаються до досвіду вирішення цієї проблеми часів Юрія Лужкова – будуватимуть дороги і автостоянки в зонах перебудови ліній електропередач. У самий найближчий час буде проведена експертиза, результатом якої буде рішення про необхідність побудови транспортних об\’єктів цих районах.
 
Виходячи з технічного завдання, для організації стоянок і доріг для великовантажного транспорту планується виділити територію охоронних зон повітряних ліній електропередачі 110, 200 і 500 кВ та прилеглу до них територію по 100 м з кожного боку. Загальна площа в Москві і на прилеглих до МКАД територіях Мособласті становить тис 3. га.
Зі столичного бюджету на розробку проекту планується витратити 30500000 руб. Підсумки конкурсу будуть відомі 30 липня 2012р.
Нагадаємо, що про заборону в\’їзду в Москву вантажівок Собянін заявив ще в листопаді минулого року в ефірі радіостанції \”Ехо Москви\”. Тоді мер зазначив, що цей захід буде прийнята \”не завтра і не післязавтра\”, а тільки після проведення підготовчих робіт. Як ми бачимо, до середини червня, через півроку після заяви, робота в цьому напрямку все ж почалася.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close