Даішники позбавляються від нерухомості


Стаціонарні пости ДПС на в\’їздах і виїздах зі столиці – справжній головний біль для автомобілістів. У таких місцях часто утворюються затори з категорії «пляшкове горлечко» – співробітники Державтоінспекції навмисно звужують проїжджу частину за допомогою шлагбаумів, саме тут є ризик втратити зайві хвилини на перевірку документів – без причини і приводу. Представники громадських організацій неодноразово пропонували ліквідувати стаціонарні пости як клас. І, схоже, в ГИБДД їх нарешті почули.Даішники позбавляються від нерухомості
Стаціонарні пости ДПС на в\’їздах і виїздах зі столиці – справжній головний біль для автомобілістів. У таких місцях часто утворюються затори з категорії «пляшкове горлечко» – співробітники Державтоінспекції навмисно звужують проїжджу частину за допомогою шлагбаумів, саме тут є ризик втратити зайві хвилини на перевірку документів – без причини і приводу. Представники громадських організацій неодноразово пропонували ліквідувати стаціонарні пости як клас. І, схоже, в ГИБДД їх нарешті почули.
Найближчим часом буде закрито відразу 18 постів – а це половина від їх загальної кількості. Про це журналістам повідомив керівник Московського центру по боротьбі з пробками Олександр Шумський. До такого рішення в Державтоінспекції прийшли після того, як Москва і область почали в масовому порядку обростати камерами фото-і відеофіксації порушень. У ГИБДД вважають, що співробітників стаціонарних постів цілком можуть замінити їх електронні «колеги».


Що цікаво, перший пост зі списку, який перебував на Востряковському проїзді в районі Бірюльово-Західне, вже перестав функціонувати. Незабаром також повинні бути ліквідовані пости на Рубльовському шосе, Іжорському, Камчатської, Саянське, Липецької, Молодогвардійській, Вагоноремонтній вулицях, вулиці Верхні Поля та Академіка Варги, Каширському, Варшавському, Борівському і Волоколамському шосе, вулиці Горбунова, проїзді Карамзіна і проектованої проїзді 5396 .
Особливий інтерес в даному випадку представляє ліквідація постів на Рубльовці: експерти задаються питанням, як надалі буде здійснюватися контроль на цій спецтрасі. І при цьому сумніваються, що просте закриття стаціонарних постів ДПС – розумне рішення.
«Ми схвалюємо цю ідею ГИБДД, але хотілося, щоб мова йшла не про закриття, а про свого роду переформатування постів. У них можна було б розмістити оперативні штаби, наприклад МНС, надати місця аварійним комісарам, які в цьому випадку прибували б на місця ДТП набагато більш оперативно, ніж зараз. Це може бути служба суспільно-державного контролю або оперативна служба, працівники якої допомагали б у грамотній організації дорожнього руху. А ще – довідкові служби; в них є гостра необхідність у численних автомобілістів, що в\’їжджають і проїжджають Москву », – пропонує лідер керівник Федерації автовласників Росії (ФАР) Сергій Канаєв.
«Прийшов час, коли будуть скорочувати всі стаціонарні пости, причому не тільки в Москві. Необхідність в цьому назріла давно, і в ГИБДД надійшли абсолютно вірно, вирішивши закрити не всі з них, а тільки частина – щоб подивитися, зрозуміти, як це буде впливати на дорожню ситуацію. Однак просто ліквідувати пости, на мій погляд, неправильно. Це ж величезні гроші і вже існуюча інфраструктура, яку можна було б використовувати на благо всіх жителів Москви », – упевнений глава ФАР. «Зараз залишається тільки одне питання: що далі?\”, – Відзначає він.

Дивитись Стаціонарні пости ДПС, підлягають закриттю на карті більшого розміру
«Я цілком і повністю підтримую цю ініціативу: всім відомо, що стаціонарні пости були нічим іншим як розсадником корупції, працювали неефективно і« збирали »пробки на порожньому місці, – в свою чергу, вважає лідер Руху автомобілістів Росії Віктор Похмелкін. – Треба переходити на системи відеоспостереження і мобільні групи дорожньої поліції, які і будуть виконувати ті функції, які повинні були виконувати працівники цих постів, але, як ми знаємо, в реальності займалися зовсім іншим ».

«Європейський досвід нам підказує: на дорогах не має не тільки поліцейських постів, а й самих поліцейських. Ми єдина країна в світі, яка вигнала їх на вулицю, а вірніше – в кущі і ці будки. Мабуть, кабінетів на всіх не вистачає, – зазначив у бесіді з кореспондентом Autonews.ru президент Колегії правового захисту автовласників Віктор Травін. – Стаціонарні пости давним-давно зарекомендували себе як пункти зі збору з нас грошей: величезна кількість співробітників ДПС, монітори, шурхіт рацій – все це робить сильний психологічний тиск на водія, якому здається, що якщо він не дасть відступних, то двері на вихід звідси йому не відкриють. Ніколи ці пости не приносили жодної користі, я не пам\’ятаю жодного випадку, щоб там були проведені серйозні затримання, або завдяки ним скорочувалася б число викрадень ».
Слова Травіна підтверджуються статистикою, якою на умовах анонімності з Олександром Шумським поділився один з високопоставлених співробітників ГИБДД: з трьох мільйонів водіїв, яких регулярно зупиняють на стаціонарних постах, лише п\’ять осіб є серйозними порушниками. Кращого прикладу «ефективності», мабуть, не знайти.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close