Депутати Петербурга розчистили пітерські дороги московським акулам таксомоторного бізнесу.


Акула московська, вирішила з\’їсти пітерських таксистів. \”Нова транспортна компанія\”, має кілька тисяч таксомоторів і активно працює на московському ринку під брендом \”Нове жовте таксі\”. Чому успішно працює ця компанія та приносить прибуток своїм засновникам? Резонне запитання. Відповідь проста. А хто там працює і за які гроші. Працюють за зарплату, за яку москвича на роботу палицею не заженеш. А хто працює вам стане ясно з тих оголошень, які дає ця фірма.
Депутати Петербурга розчистили пітерські дороги московським акулам таксомоторного бізнесу.
Напевно немає такого жителя Петербурга, якому не промили останнім часом мізки таксомоторної темою. Тему прокачали за всіма законами піар акції. З екранів телевізорів виступала Валентина Матвієнко, депутати – лобісти вмовляли нас їздити на легальних шашечках, куплені журналісти строчили статті в газети про полудохлих таксистів Пітера, а рядові жителі Санкт-Петербурга в цей час продовжували їздити на «бомбилах» і були задоволені таким розкладом. Але тему пробили, і час Х настав.

На засіданні Законодавчих зборів Санкт-Петербурга депутати прийняли в цілому закон \”Про організацію обслуговування населення таксомоторами індивідуального користування в Санкт-Петербурзі\”. Закон регулює відносини, пов\’язані з організацією обслуговування населення таксі з метою забезпечення безпеки дорожнього руху. Згідно з документом, визначенням напрямків та способів розвитку організації таксомоторних перевезень займеться уряд Санкт-Петербурга. Воно ж буде визначати кількість стоянок таксі та їх місце розташування, здійснювати контроль за якістю перевезень та діяльності в цій галузі, укладати договори на організацію таксомоторних перевезень. Крім того, уряд буде доводити до відома жителів, діючі тарифи на перевезення та перелік організацій, які їх здійснюють, так само як і порядок їх роботи. Закон також містить визначення таксомотора індивідуального користування (транспортний засіб категорії \”В\” вітчизняного або закордонного виробництва, призначений для перевезення пасажирів і ручної поклажі і має не більше восьми сидячих місць, крім сидіння водія), стоянки таксі та таксомоторів.

Ну, прийняли і прийняли, а що толку можуть заперечити багато жителів Санкт-Петербурга, а те, що вся ця тема, не що інше, як розчищення плацдарму для вторгнення на ринок Петербурга московських акул таксомоторного бізнесу.


Ти мене запитаєш, а що це така за акула московська, вирішила з\’їсти пітерських таксистів. \”Нова транспортна компанія\”, має кілька тисяч таксомоторів і активно працює на московському ринку під брендом \”Нове жовте таксі\”. Чому успішно працює ця компанія та приносить прибуток своїм засновникам? Резонне запитання. Відповідь проста. А хто там працює і за які гроші. Працюють за зарплату, за яку москвича на роботу палицею не заженеш. А хто працює вам стане ясно з тих оголошень, які дає ця фірма.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close