Росія. Бомбили повернулися на московські вулиці.

Водії, які поспішили зареєструватися як індивідуальний підприємці, проходячи всі кола бюрократичного пекла для отримання ліцензії опинилися в таких самих умовах, що і нелегальні перевізники. Дія статті, що передбачає великий штраф за нелегальні перевезення призупинили. Все це знову розв\’язало руки нелегальним бомбилам, які чергують у метро і вокзалів, а також з радістю зупиняються біля бордюру.

Росія. Бомбили повернулися на московські вулиці.
Останні закони, так чи інакше стосуються автомобільного руху і транспорту, інакше як багатостраждальними не назвеш. Чого тільки вартий закон «Про технічний огляд», в який ось вже який місяць вносять поправки. Така ж доля спіткала й інший документ, який, по ідеї повинен був навести порядок в сфері таксомоторних перевезень. Відразу після його прийняття, він викликав масу нарікань як у приватних, але ліцензованих таксистів, так і у великих компаній, що займаються легковими автоперевезеннями. В результаті, в закон «Про таксі» довелося спішно вносити поправки, а дія статті, що передбачає великий штраф за нелегальні перевезення призупинили. Все це знову розв\’язало руки нелегальним бомбилам, які чергують у метро і вокзалів, а також з радістю зупиняються біля бордюру.

У першу чергу, поправки торкнулися пункту, який свідчив про те, що автомобіль обов\’язково повинен бути обладнаний таксометром. Однак, такі апарати давно вже в минулому – більшість компаній використовують спеціальне програмне забезпечення, яке вираховує вартість поїздки з допомогою GPS. А як бути таксистам, які працюють за фіксованою ставкою (наприклад, здійснює трансфери в аеропорти)? В результаті з вимог до таксі таксометр виключили.

Другий важливий момент, який стосується тих, хто хоче легально працювати таксистом – зняття заборони на роботу індивідуальних підприємців на орендованих автомобілях і машинах, що перебувають в лізингу. Сьогодні більшість таксомоторних компаній не беруть водія в свій штат, а укладають з ним договір оренди автомобіля. І по чинній редакції такі компанії просто не мали права працювати.

Ну і, нарешті, найголовніше – після внесення поправок до 30 червня 2012 року було призупинено дію частини 2.1 статті 12.3 Кодексу про Адміністративні правопорушення. Вона передбачала штраф в 5000 крб. за нелегальні перевезення. Таким чином, протягом найближчих двох місяців бомбили зможуть продовжити свою трудову діяльність абсолютно безкарно, не сплачуючи податки і ставлячи життя пасажирів під загрозу. Найбільше від цього «нововведення» постраждали ті водії, які поспішили оформити ліцензію на право працювати таксистом. Адже багатьом з них довелося реєструватися як індивідуальний підприємець, проходити всі кола бюрократичного пекла для отримання ліцензії. А в підсумку, вони опинилися в таких самих умовах, що і нелегальні перевізники. Ну а міліція, яка після вступу закону в силу провела кілька успішних рейдів проти бомбил, тепер з ними вдіяти нічого не зможе.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close