Імітація реформи таксі. Мінінфраструктури опублікувало проект реформ, в якому нема реформ.

На своєму офіційному сайті Мінінфраструктури був опублікований законопроект: \”Про внесення змін до деяких законів України щодо особливості здійснення діяльності з перевезення пасажирів на таксі та автомобілями на замовлення\”. Мета цього законопроекту закріпити чиїсь приватні і вельми дохідні регуляторні інтереси на ринку легкових автомобільних перевезень.Імітація реформи таксі. Мінінфраструктури  опублікувало проект реформ, в якому нема реформ.На своєму офіційному сайті Мінінфраструктури був опублікований законопроект: \”Про внесення змін до деяких законів України щодо особливості здійснення діяльності з перевезення пасажирів на таксі та автомобілями на замовлення\”. Почався 30-денний період його обговорення.
Прочитавши законопроект можна відразу зрозуміти, що він містить критичну кількість неефективних та корупційно-небезпечних норм, запровадження яких жодним чином не може впорядкувати існуючий в Україні ринок як таксомоторних перевезень, так і перевезень легковими автомобілями на замовлення. Якщо він набере чинності, то створяться вкрай сприятливі умови для подальшого удосконалення та розвитку тіньових схем на ринку таксі.
У законопроекті не пропонується нічого, що могло б надати таким документам (за декларованою суттю і призначенням – місцевим дозвільним) достатню прозорість та правове підґрунтя, передбачене профільним для таких випадків .
Законопроект не передбачає змін у структурі державного нагляду над легковими автомобільними перевезеннями, які могли б посилити його ефективність законом України “ Про дозвільну систему ”.
Дивує, що у запропонованій моделі ринку реальні суб\’єкти-перевізники з правом голосу просто не передбачені. Натомість, саме підприємці-перевізники, що об\’єднані у регіональні (міські) підконтрольні та зрозумілі місцевим органам влади структури, могли б стати базою для відновлення справжнього ринку таксі в Україні, забезпечивши при цьому і його інвестиційну привабливість, і прозорість, зокрема у балансі ціни та якості послуг, і законні можливості для захисту прав споживача, і відповідні надходження до бюджету та спеціальних фондів. От тільки для такої моделі треба іншу концепцію реформи і інший закон
Але, вочевидь, у цьому документі ставилась зовсім інша мета – закріпити чиїсь приватні і вельми дохідні регуляторні інтереси на ринку легкових автомобільних перевезень, підмінивши на ньому справжнє таксі його імітацією!

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close