Автоновини

Провали автопрому: 5 майже геніальних рішень

Автомобільні технології вражають. Розробники невтомно шукають нові рішення, які повинні спростити життя автомобілісту. Але часто на ділі все виходить інакше. Ось 5 ідей, з якими щось пішло не так в серійному виробництві. 

Управління голосом 

Багато хто звик до розмов з телефоном і "Окей, Гугл". Чому ж не вести подібні діалоги з автомобілем? Виробники теж так подумали і почали оснащувати машини голосовим управлінням. Тільки на ділі з помічниками виявилося складно домовитися: вони не розуміли акцентів, неправильно трактували прості команди. Це звело ідею технології майбутнього нанівець. Принаймні, поки функція управління голосом не доведена до досконалості в масовому автопромі. 

Автопілот для парковки


                            Провали автопрому: 5 майже геніальних рішень

Машина, яка вміє сама паркуватися – мрія. Коли автоконструктори оголосили, що почнуть додавати таку функцію в транспортні засоби, багато хто був щасливий. Але сталося як сталося. Автопілот виявився занадто обережним і відмовлявся паркувати авто там, де в ручному режимі це було взагалі не проблемою. Або вибирав дивні траєкторії для маневру. Від геніальної ідеї залишилося лише розчарування водіїв. 

Підрульові пелюстки перемикання передач


                            Провали автопрому: 5 майже геніальних рішень

Вперше підрульові пелюстки для перемикання передач були встановлені конструкторами Ferrari на гоночних болідах. Рішення було цілком логічним: водій міг перемикатися не відриваючи рук від керма. На гоночних машинах рішення спрацювало та інженери вирішили перенести його в масове виробництво. А що? Зручно, та й вигляд водійського місця відразу змінювався. 

У конвеєрних моделях підрульові пелюстки стали альтернативою важелю "механіки" і можливістю вибирати передачу вручну на "автоматі". Але щось пішло не так. У машинах з АКПП від водія вимагалось максимум уваги, щоб підловити момент для перемикання передачі. Якщо не встигнути, система ігнорувала дії і автоматично підбирала передачу. Більш того, підрульові пелюстки на "автоматі" суперечили самій його ідеї. Адже, обираючи таку трансмісію, водій свідомо не хоче морочитися з перемиканням передач. 

На традиційній "механіці" рішення теж не прижилося. А все тому, що тим, хто віддає перевагу ручному вибору передачі, потрібен звичайний важіль перемикання передач. 

Функція нічного бачення 


                            Провали автопрому: 5 майже геніальних рішень

Багато авторитетних автомобільних видань вважають функцію нічного бачення дійсно потрібною. Тільки як це працює насправді? Дисплей приладу нічного бачення інтегрований в приладову панель. Щоб використовувати його, водієві потрібно перестати дивитися на дорогу і стежити за тим, що відбувається на екрані. Це не найбезпечніший вибір за кермом. 

Система Start/Stop


                            Провали автопрому: 5 майже геніальних рішень

Новинка була представлена у вигляді рішення для економії палива і турботи про екологію. Розробники вважали: заглушений двигун на світлофорі або в заторі знижує витрату бензину і зменшує кількість вихлопних газів. 

Гарна, на перший погляд, ідея зазнала фіаско. Справний двигун на холостих обертах споживає мінімальний обсяг палива і виділяє трохи токсичних речовин. Новий запуск мотора – це різкий викид вихлопних газів і збільшене споживання бензину.  

Крім того, якщо використовувати функцію Start/Stop так часто, як це задумано, прискориться зношування стартера і мотора. І все, привіт, недешевий ремонт. 

  • Теги:
  • автопром

  • технологии

Источник

Related Articles

Back to top button
Close
Close