Таксі у світі

Естонське таксі-єдиноріг Bolt завяло в Петербурзі і не з’явилося в Москві

У лютому і на початку березня, сервіс таксі Bolt остаточно перестав реагувати на заявки по підключенню водіїв. Активність у соцмережах припинилася взимку. Пасажирам при спробі викликати таксі машини ще трапляються, але шанси виїхати невеликі. Теоретично агрегатор Bolt працював і в Москві, але помічено було тільки жителями Санкт-Петербурга.

Естонська компанія в СНД зараз найбільш активна на українському ринку. CEO регулярно з’являється в пресі і обіцяє запустити в країні прокат скутерів. За його словами, за час карантину Bolt організував прокат електросамокатів в 15 містах «в основному Європи», «цінову політику компанія не розкриває.

У травні з’ясувалося, що Bolt залучив $109 млн інвестицій при оцінці в $1,9 млрд. До транспортних послуг компанія додала доставку їжі та планує підкорювати Африку.

Ринок таксі України, за словами голови Асоціації інформаційно-диспетчерських служб, голови Харківського обласного відділення профспілки таксистів України Сергія Старцева, зараз на 95% відсотків знаходиться в тіні. Його ніхто не контролює, система ліцензування зазнала фіаско, відсутній інструментарій для контролю безпеки та якості перевезень, немає дієвих механізмів підвищення конкуренції та компенсації пасажирам у випадку аварії, а податки і збори від роботи таксі практично нульові.

Ключова новація — відмова від ліцензування легальних таксистів і узаконення їх роботи шляхом патентування.

Не дивно, що при нинішньому абсолютно хаотичному ринку в Україні «злетіли» такі сервіси, як Uber, Uklon або Bolt, які, не маючи власного автопарку і штату водіїв, дали клієнту зручний сервіс і певну гарантію якості за рахунок можливості оцінити водіїв і внутрішніх механізмів контролю.

На сьогоднішній день цих служб немає в Україні. Так, є рекламний офіс, але навіть відділення з юридичною особою не існує.

Джерело

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close