Закон

Як використовують радари контролю швидкості в Європі: Цікаві факти

Днями на українські дороги повернулися радари контролю швидкості.

Досвід використання приладів для фото – та відеофіксації в країнах Європи. Скріншот відео

Днями на українські дороги повернулися радари контролю швидкості. 2+2 вирішив до цієї події простежити досвід використання приладів для фото – та відеофіксації в країнах Європи.

1. Білорусь

Читай також: Водіям дозволили розганятися до 80 км/ год на 17 вулицях Києва

У Білорусі систему фото – і відеофіксації встановили на гроші іноземного інвестора, який отримує відсоток зі штрафів. Фото порушень надходять у спеціальний центр, де оператори перевіряють правдивість інформації (задіють два оператора на кожен випадок, щоб уникнути помилок), після чого міліціонер виписує штраф. Про штрафи повідомляють смскою.

2. Польща

Читай також: Радари повернулися: Що потрібно знати кожному водієві

Крім камер, в Польщі також використовують спеціальні датчики швидкості, які заміряють, за скільки часу автомобіль проїхав певну ділянку дороги (датчики розташовуються на відстані 1-2 кілометрів один від одного і система засікає, за скільки було подолано відстань). Таким чином пригальмувати біля радара і відразу ж розігнатися далі вже не вийде.

Штрафують не власника авто, а водія. Як про це дізнаються? Просто питають – поляки відповідають чесно.

3. Фінляндія

Читай також: Сертифікація TruCam: Наскільки законно поліція використовує радари

Як і в Польщі, в Фінляндії є ділянки дороги на кінцях яких встановлені датчики, засекающие швидкість подолання відстані. Крім цього, у всіх патрульних є радари, а швидкість можуть виявляти навіть з авто в русі. Фото – і відеодоказів порушень водії не вимагають – місцевим патрульним довіряють.

Раніше повідомлялося, що в МВС назвали точну дату, коли патрульні почнуть використовувати радари.

n.ivko

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close