zakordonom

У Білорусії протестують проти \”ЯндексТакси\” і пропонують запустити новий агрегатор.

У суботу, 11 квітня, вранці на автостоянці «Борисов-Арени» було незвично людно. Водії, які працюють з онлайн-агрегатором замовлень «Яндекс.Таксі», зібралися, щоб висловити своє невдоволення політикою компанії.

У суботу, 11 квітня, вранці на автостоянці «Борисов-Арени» було незвично людно. Водії, які працюють з онлайн-агрегатором замовлень по перевезенню «Яндекс.Таксі», зібралися, щоб висловити своє невдоволення політикою компанії.

– Ми зібралися тут, щоб привернути увагу до нашої проблеми, – розповідає один з організаторів зустрічі Андрій. – Прийшовши в Борисов, після того як зайняла нішу в Українському ринку такси Киев і інших великих містах, компанія «Яндекс» стала альтернативою місцевим перевізникам, склала сильну конкуренцію тим, що обслуговує клієнтів на нових автомобілях за хорошими цінами. Клієнти потягнулися за зручністю, сервіс став популярний. Спочатку умови були вигідні і для водіїв. Завдяки бонусам, заробіток виходив дуже навіть не поганий. За 40 здійснених поїздок компанія гарантувала отримання виручки в 240 рублів з урахуванням доплат і бонусів. Це влаштовувало всіх. Через майже два роки ця сума змінилася. Опускаючись поступово вниз, цифра знижувалася, останню планку в 195 рублів кілька днів тому опустили до 165-ти. За вирахуванням всіх зборів, водії стали працювати в нуль або навіть в мінус. Причому для клієнтів ціни не змінилися ніяк.

Водії дружно підтримують Андрія:

– Коли ми почали їздити, заробляли. Потім все стало значно гірше. За цей час хтось взяв авто в лізинг, хтось кредит. Тепер на їх оплату коштів немає. Щоб хоч якось прожити, доводиться 16 годин сидіти за кермом. Це просто небезпечно.

– Коли ми почали обурюватися, нас стали просто блокувати. Може бути відсутня програма, немає роботи. Зараз весь таксопарк з 15-ти машин заблокували. На якій підставі це зробили, нам не сказали. Пояснювати щось нам не хочуть.

На зустрічі були присутні власники кількох автопарків, всі вони сходяться на думці, що зниження бонусів безпосередньо пов\’язано з вірусом COVID19 і ситуацією в Росії:

– Згідно зі статистикою, кількість поїздок по всьому сервісу зменшилася на 60%. Яндекс намагається зменшити свої витрати за наш з вами рахунок. Потрібно розуміти, що всім зараз важко. Ми практично впевнені, що як тільки закінчаться карантини, ми вийдемо на колишній рівень. Проте, потрібно щось робити. І, як варіант, ми пропонуємо ввести в місто новий агрегатор, який зможе конкурувати серед клієнтів з «Яндексом», і дати вам нормальний заробіток.

Не всі присутні розділили оптимізму колег щодо надій на повернення всього на колишній рівень. Але багато підтримали ідею ввести новий агрегатор в місто:

– Якщо це дасть нам шанс заробляти, то чому б і ні? Переклеїти машини, перейти на іншу систему зовсім не проблема. Головне, щоб таксопарки мали можливість створити умови для роботи.

Зв\’язатися з керівництвом «Яндекс.Таксі» і отримати коментар сьогодні не вдалося. Але ми продовжуємо стежити за розвитком ситуації.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close