Названо марки з кращим сервісним обслуговуванням

Компанія J.D. Power and Associates, яка займається аналізом діяльності провідних автовиробників, склала рейтинг якості обслуговування клієнтів в сервісних центрах. Перше місце, за результатами опитування 91 тисячі власників, зайняла марка Lexus, набравши 862 бали з 1000 можливих.Названо марки з кращим сервісним обслуговуванням[left][/left]Компанія J.D. Power and Associates, яка займається аналізом діяльності провідних автовиробників, склала рейтинг якості обслуговування клієнтів в сервісних центрах. Перше місце, за результатами опитування 91 тисячі власників, зайняла марка Lexus, набравши 862 бали з 1000 можливих.

На другому місці – Cadillac з показником 858 бали, на третьому – Jaguar (856 бали). У першу десятку увійшли п\’ять європейських преміальних брендів: Mercedes-Benz, BMW, Jaguar, Volvo і Audi.

Що стосується кращих за якістю обслуговування непреміальних автовиробників, то тут лідером став GMC, на другому місці MINI, на третьому – Buick. У першу десятку з невеликим відривом один від одного також увійшли: Buick, Chevrolet, Volkswagen, Nissan, Hyundai, Honda, Ford, Chrysler.

«Виробники за останній рік інвестували в сервісне обслуговування чималі кошти. В результаті, споживач все частіше задоволений якістю обслуговування. При цьому дилерські центри приділяють все більшу увагу на підбір консультантів. Кваліфікований і навчений персонал – запорука успіху і позитивних відгуків клієнтів », – зазначив директор JD Power and Associates Кріс Саттон.

Згідно з дослідженням, середньостатистичне відвідування сервісного центру обходиться власнику автомобіля в 118 доларів. Причому, на планове ТО водії приїжджають не рідше одного разу на півроку. Причому, велика частина водіїв (79 відсотків) здійснюють плановий ремонт навіть після закінчення гарантійного терміну автомобіля, інші вважають за краще ремонтувати машини в міру необхідності.

Нагадаємо, в лютому J. D. Power and Associates склала рейтінгсамих надійних автомобілів. Для дослідження були взяті дані про автомобілі віку трьох років, щоб отримати необхідну інформацію, компанії довелося опитати 37 тисяч чоловік.

За результатами цих досліджень, найнадійнішим автомобілем виявився Lexus, на 100 машин припадає всього 71 поломка. На другому місці Porsche – 94 поломки за рік на 100 автомобілях. Третє місце поділили Toyota і Lincoln з показником 112 поломок на 100 машин. Гіршим виявився Land Rover, власники 100 цих автомобілів за рік зверталися в автосервіс 220 разів. Середнім показником стало 126 поломок на 100 автомобілів.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close