Цікава інформація

Які автомобілі таксі хочуть бачити пасажири

Служби таксі постійно відчувають нестачу водіїв, але далеко не всі приділяють належну увагу автомобілям, на яких будуть перевозитися пасажири. Задавшись цим питанням портал «Таксі Сервіс» провів опитування пасажирів таксі. Думки розділилися, але нам вдалося досягти цікавих результатів.

На чому не хочуть їздити. Був складений список найбільш поширених автомобілів, які щодня виконують замовлення по Києву. Найбільш небажаними автомобіля таксі виявилися Daewoo Lanos, Samand, Chery і вітчизняні автомобілі (ВАЗ, ГАЗ тощо). Окремо були відзначені марки Samand і Chevrolet Aveo, про перше мало хто чув, а Aveo пішов не далеко від лідерів списку «Самих небажаних». Список виглядав приблизно так:
1. ВАЗ, ГАЗ

2. Samand

3. Chery

4. Daewoo Lanos

5. Chevrolet Aveo

6. Автобус

На думку пасажирів таксі, ці автомобілі не є комфортними та безпечними, а водії цих марок автомобілів найчастіше викликають негативне враження. При поїздках на вокзали і аеропорти в 90% випадків багажник зайнятий, через використання ГБО (Газобалонне обладнання).

Найбільш бажані автомобілі. З самими бажаними автомобілями було трохи цікавіше, адже перші місця могли зайняти спорт-кари, а також найдорожчі автомобілі світу. Однак лідируючі позиції, як найбільш бажані автомобілі таксі, що посіли: Skoda Octavia, Volkswagen Caddy (а також Bora і Passat В6), Chevrolet Lacetti і нові автомобілі Ауді, Мерседес, Міцубіші. До основних позитивними рисами були віднесені безпека, комфорт і місткість.
Велике багажне відділення дає можливість акуратно помістити багаж, а просторий салон вміщає до 4 пасажирів. Зі списку найбажаніших автомобілів таксі більшість звертало увагу саме на безпеку даних марок. Також були відзначені хороші показники місткості та універсальність салону.

Більшість опитаних пасажирів таксі готові платити на 15-20% більше за безпеку і комфорт. Але покриють 15-20% націнки витрати на зміст запропонованих автомобілів залишається питанням.

Віддалимося від столиці. У Києві замовники більш вимогливі до автомобілів таксі, адже тарифи на послуги тут більше, а отже і якість послуг повинна бути вище. Все частіше водій зустрічає позначку від диспетчера «тільки не Ланос» або «бізнес клас». Але віддалившись від столиці всього на 50 км, картина змінюється, адже замовники менш спроможні і готові їхати на будь-якому автомобілі. За норму можна вважати приїхав Ваз або 10-ти річний Опель. Такі автомобілі рідко беруть на роботу в столиці, чого не скажеш про регіонах.

Тарифи і запити замовника. Водії вважають, що сьогоднішні тарифи не порівнянні з запитами пасажирів. Якщо пасажир бажає автомобіль краще, той і повинен більше платити.

Служби таксі Києва взяли до уваги побажання замовника і все частіше можна почути додатковий і досить дивне запитання від оператора: «Якого класу автомобіль подавати?». В декількох службах таксі Києва парк автомобілів поділений за класами, що дозволить замовнику вибрати бажаний автомобіль і дізнатися вартість.

Прикладом тому може послужити Ягуар таксі, Еліт таксі, Галант таксі, де пропонуються автомобілі різних класів на вимогу замовника. На сайтах видно чіткий розподіл автомобілів за класами, а пасажиру залишається лише вибрати бажаний автомобіль таксі.

Водіїв такий розподіл замовлень не завжди влаштовує, що веде до розбіжностей і звільнень із служб таксі.

Жорстка конкуренція призводить до того, що враховуються навіть самі дрібні побажання замовника. Автомобіль водія відіграє важливу роль у боротьбі за кожного пасажира. Все більше пасажирів втрачають служби з морально застарілим парком і все більше нових постійних набувають таксі з новими і доглянутими автомобілями.

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close