Cartoons

«Зелені» запропонували пересадити поліцейських на електромобілі

Департамент природокористування і охорони навколишнього середовища хоче запропонувати МВС, «Пошті Росії» і крупним логістичним компаніям пересісти на електромобілі, передають «Известия» інформацію від голови департаменту Антона Кульбачевского.«Зелені» запропонували пересадити поліцейських на електромобіліДепартамент природокористування і охорони навколишнього середовища хоче запропонувати МВС, «Пошті Росії» і крупним логістичним компаніям пересісти на електромобілі, передають «Известия» інформацію від голови департаменту Антона Кульбачевского.

За словами Кульбачевского, департамент найближчим часом розішле листи структурам і компаніям, що мають великий автомобільний парк і використовують нічну логістику з пропозицією пересадити своїх співробітників на електромобілі. Для МВС, як він припустив, електромобілі можуть стати вигідною заміною кінної поліції, так як їх обслуговування обходиться дешевше, ніж утримання коней.
Реакція на дану пропозицію виявилася неоднозначною. «Пошта Росії» обіцяла розглянути дане питання, сказавши, що вже має власну програму впровадження електрокарів.

«Керівництво прийняло рішення в 2013 році взяти в оренду 12 електромобілів марки Renault строком на три роки для тестової експлуатації. Частина з них будуть їздити по Москві », – розповіли в прес-службі компанії.
У прес-службі столичного управління МВС Росії заявили, що московські поліцейські будуть їздити на електромобілях тільки якщо таке рішення буде прийнято на федеральному рівні і відмовилися коментувати ініціативу департаменту природокористування до отримання офіційного листа.

У великій логістичної компанії сказали, що використання електоромобілей в Росії на даний момент нераціонально.

«У ряді західних країн, у тому числі в Німеччині, Франції та США, ми використовуємо електромобілі і розглядаємо можливість використовувати їх в Росії. Однак на даний момент в Росії відсутня необхідна інфраструктура для обслуговування таких транспортних засобів. Також ускладнюють використання електромобілів погодні умови: низькі температури негативно позначаються на заряді акумуляторів », – говорить директор автопарку DHL Express в Росії Євген Антоник.

Cопредседатель міжрегіональної громадської організації «Місто і транспорт» Олександр Морозов підтримує ідею столичної влади але вважає, що добровільно міняти автопарк ніхто не стане тим більше при тому, що електромобіль коштує дорожче звичайного і вимагає більше коштів на обслуговування.

«Перевізники не стануть користуватися електромобілями, поки не буде введена система стимулюючих заходів. Всі російські заводи і підприємства сплачують державі гроші за кожен грам шкідливої ​​речовини, викинутого в атмосферу. Таку ж міру необхідно застосовувати і до автомобілістів, тоді користуватися «брудним» авто стане невигідно. Наприклад, у Німеччині на кожному вантажівці встановлена ​​система GPS, яка відстежує, скільки кілометрів він проїжджає. На основі цих даних перевізнику виставляється рахунок, і він зростає в залежності від того, до якого екологічному класу відноситься машина », – говорить експерт.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close