Челябінське УФАС Росії визнало рекламу таксі неналежною

22 січня 2013, в Челябінському УФАС Росії завершився розгляд 3-х справ, порушених у 2012 р. за ознаками порушення законодавства про рекламу у зв\’язку з розміщенням в челябінських газетах реклами легкового таксі за відсутності суттєвої інформації.

Так, у газеті «Челябінський Караван» була розміщена реклама таксі «Челябінськ», а в газетах «Челябінський Караван» та «Південноуральська панорама» – реклама таксі «Вечірній Челябінськ». У всіх трьох випадках в рекламі вказані номери телефонів, але, як виявилося, не перевізників, а посередників, так званих диспетчерських служб, в ролі яких виступає один і той же індивідуальний підприємець. Однак інформація про це в рекламі або відсутня, або була вказана дуже дрібним, нечитабельним, шрифтом.

За цими фактами в Челябінське УФАС Росії звернулося Міністерство будівництва, інфраструктури і дорожнього господарства Челябінської області у зв\’язку з тим, що зазначені в рекламі таксі не зареєстровані в належному порядку і ліцензіями на перевезення пасажирів і багажу не володіють, отже, реклама вводить споживачів в оману щодо особи, яка надає безпосередньо послуги з перевезення легковим таксі. На думку міністерства, в цьому випадку для споживачів небезпека криється в тому, що договір фрахтування вони укладають з рекламованої службою, а самі послуги з перевезення часто надають особи, які не мають на це права.

Відомості про диспетчерській службі є суттєвою інформацією, і при їх відсутності реклама створює враження, що виявляються послуги з перевезення пасажирів і багажу легковим таксі «Челябінськ» чи «Вечірній Челябінськ», в той час як такі таксі відсутній у Реєстрі виданих дозволів на здійснення діяльності по перевезення пасажирів і багажу легковим таксі, тим самим спотворюється сенс реклами, і вводяться в оману споживачі реклами, які мають намір скористатися рекламованої послугою – перевезенням таксі «Челябінськ», «Вечірній Челябінськ», а не послугами диспетчерської служби.

За підсумками розгляду індивідуальному підприємцю як рекламодавцю зазначеної реклами видано припис про припинення порушення рекламного законодавства, а матеріали справи передано посадовій особі Челябінського УФАС Росії для порушення адміністративного провадження.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close