Яндекс назвав саму продавану марку рунета


Яндекс опублікував результати дослідження інтернет-ринку старих автомобілів. Згідно з даними компанії, за рік через вторинний ринок проходить більше 4,8 млн автомобілів на загальну суму в 2,3 трлн рублів.Яндекс назвав саму продавану марку рунета
Яндекс опублікував результати дослідження інтернет-ринку старих автомобілів. Згідно з даними компанії, за рік через вторинний ринок проходить більше 4,8 млн автомобілів на загальну суму в 2,3 трлн рублів.
У більшості регіонів Росії за кількістю пропозицій лідирує Lada. Взагалі машини російського виробництва складають близько 29% ринку. Більше 35% припадає на машини з Азії. Особливо висока частка автомобілів азіатських марок в Примор\’ї і Сибіру. Машин європейського виробництва більше середнього в Москві, Санкт Петербурзі і Калінінграді.

Найчастіше на продаж виставляються седани – 45% ринку, на другому місці – хетчбеки (25%). Більше чверті оголошень припадає на автомобілі віку 4-5 років. Майже 20% продаваних авто потрапляють в цінову категорію від 100 до 200 тис. рублів. Найдорожчі автомобілі продаються в Москві, Санкт-Петербурзі та Новосибірську.
Найбільше машин з автоматичною коробкою передач на Далекому Сході, в Сибіру та Москві, а найвища частка авто з дизельним двигуном – в Калінінграді (третина всіх машин) і Владивостоці (18%).

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close