Поради водіям

Вісім золотих правил фарбування

Правило №1. Сумісність – насамперед

У процесі кузовного ремонту, кожен наноситься матеріал повинен бути сумісний з попереднім і подальшим покриттям. Дуже добре, якщо в процесі ремонту ви використовуєте матеріали одного виробника. Особливо це стосується лаків і фарб. Будь-який виробник матеріалів для кузовного ремонту дає інформацію про сумісність покриттів.

Правило №2. Все зайве – геть

Все що не підлягає забарвленням і може бути пошкоджено в процесі
ремонту, краще зняти. Наприклад дверні ручки, емблеми, молдинги, гумові ущільнювачі і т.д. Якщо ж зняття не доцільно, обов'язково ретельно заклейте все це маскувальним скотчем. До речі, для маскування гумових ущільнювачів на стеклах випускаються спеціальні стрічки, що складаються з двох частин: пластикової, яка підкладається під ущільнювач, і липкою, якої заклеюється сам ущільнювач, а для захисту деталей при шліфуванні – спеціальні багатошарові липкі стрічки особливої ​​міцності.

Правило № 3. На смак і колір … грунти різні

Для грунтування намагайтеся вибирати грунт під колір фарби. По-перше, це забезпечить гарний перекриття фарбою грунту – він не буде просвічуватися. По-друге, ви заощадите фарбу. По-третє, у разі утворення сколів на фарбі, вони будуть не так помітні. Для цих цілей існують спеціальні кольорові наповнювачі. Звичайні грунти-наповнювачі теж можна тонувати акриловими фарбами.

Правило №4. «Розмір» ризики має значення

Шліфуючи поверхню під фарбування, не можна використовувати занадто дрібну шкірку. При сухому шліфуванні використовуйте шкурку P500, при мокрому – P800, максимум P1000. Якщо шкурить поверхню абразивами дрібніше ніж P1000, то в майбутньому фарба може облазити, оскільки глибина рисок, залишених занадто дрібними шкурками, недостатня для хорошого зчеплення фарби з поверхнею.

Правило №5. Операція «злив»

Не забудьте перед фарбуванням злити воду з ресивера компресора і вологовідділювача. Якщо цього не зробити, то волога і масло, потрапивши в лакофарбовий шар, обов'язково спровокують дефекти покриття. Докладніше про різних дефектах лакофарбового покриття та їхні причини я розповім в окремих статтях. НЕ пропустіть!

Правило №6. Пил – найлютіший ворог

Перед фарбуванням, видаляючи пил з поверхні автомобіля, не забудьте також знепилити стисненим повітрям свій одяг і взуття. Можливо, та смітинка, яку після фарбування доведеться споліровивать («тьфу-тьфу!»), Мешкає зараз де-небудь у складках вашого одягу. Також варто обдути і сам пульверизатор, а також протерти під'єднують до нього повітряний шланг.

Правило №7. За один раз – не можна

При фарбуванні не прагнете за один раз перекрити поверхню. Фарба наноситься в кілька шарів. Якщо нанести занадто товстий шар, це може закінчитися вельми плачевно – утворенням «патьоків».

Правило №8. Краї теж важливі

Забарвлюючи деталь, особливу увагу звертайте на краю. Дуже часто шар фарби в цих місцях виявляється занадто тонким і протирається при подальшій поліровці.

Источник

Related Articles

Back to top button
Close
Close