Поради водіям

Буксирування автомобіля

Їздити в зчепленні по місту – заняття малоприємне, але іноді, на жаль, необхідне. Сподіваємося, нижченаведена інформація полегшить виконання цього завдання.

Вибір тягача. Якщо ви недостатньо досвідчені, краще їхати за легковим автомобілем, оскільки є можливість бачити дорогу крізь його скла, вантажівка ж значно погіршить огляд. Трос повинен відповідати вимогам ПДР. Занадто довгий так само небезпечний, як і занадто короткий, інші учасники руху можуть попросту його не помітити, та й пошкодження будуть більш суттєвими, якщо у буксируемого раптом відмовлять гальма. Сам трос виберіть за смаком, найбільш зручні ті, у яких на кінцях закріплені гаки, а найміцніші і забезпечують плавний хід – не металевими і не розтягуються, як гірлянди, а схожі на товсту мотузку.

Перед початком поїздки домовтеся про маршрут і умовні сигнали. Наведемо приклад таких сигналів. Для тягача: включення покажчика повороту – як зазвичай, перестроювання або поворот, помаргіваніе стоп сигналами або піднята рука – «гальмую», покручіваніе вказівним пальцем біля скроні – «як набридли несвідомі учасники руху, що утрудняють і без того непросте рух у зчепленні». Для буксируемого: включений правий покажчик повороту (не забудьте вимкнути аварійку!) І коротке моргання фарами – «зупинись біля узбіччя», довгий сигнал фарами – «їдемо далі». Сигнали можуть бути й іншими, головне, щоб ви обидва їх розуміли і не вводили в оману інших водіїв.

Рух. Якщо тягач більші і потужніші буксируемой машини, включите вищу передачу – це зробить рух більш плавним і буде працювати підсилювач гальм. Згідно з вимогами ПДР, на тягачі повинен бути ввімкнено ближнє світло фар, а на буксируемой машині – аварійна сигналізація. Ведучий забезпечує розгін автопоїзда, а ведений – гальмування (це не означає, що ведучий взагалі не повинен торкатися до педалі гальма). Взагалі, їхати треба так, щоб трос був завжди натягнутий. Дії ведучого повинні бути максимально зрозумілі веденого. При перестроюваннях першим в сторону повинен зміщуватися буксируваний, а кількість перебудувань треба прагнути звести до мінімуму, на багаторядній дорозі це забезпечить рух по другому ряду, на більш вузької – по правому.

При під'їзді до місця стоянки постарайтеся зупинитися так, щоб якомога менше штовхати машину руками. І швидше відремонтуйте її, все ж це автомобіль, а не причіп, їй більше подобається самостійно їздити, та й вам теж напевно.

Удачі вам на дорогах.

Источник

Related Articles

Back to top button
Close
Close