Поради водіям

Як обманюють при купівлі автомобіля з пробігом

Поквапившись укласти довгостроковий союз з новим старим автомобілем, ризикуєш втратити гроші і віру в людей. Ми розповімо, як дізнатися все хворі місця машини з пробігом на першому ж побаченні.

Візьми в руки технічний паспорт

Подивися рік випуску за паспортом, а потім перевір його через ідентифікаційний номер (VIN). «У багатьох іномарок рік також вказаний на кріпильних елементах ременів безпеки і стеклах», – додає наш експерт. Далі звіряй номер кузова під капотом і в салоні (наприклад, під сидінням переднього пасажира) і номер двигуна.

Відкрий капот

Все, що знаходиться під ним, має бути чистим. «Пил і бруд може приховувати течі масла, – попереджає Сергій. – І зверни увагу на наявність бруду біля капелюшків болтів і пластмасових засувок ».

Перевір всі щілини між елементами кузова

У всіх автомобілях (навіть вітчизняних) щілини повинні бути однакової ширини по всій їх довжині.

Оглянь всі колеса

Гума на них повинна бути зношена рівномірно. «Інакше у авто проблеми з ходовою частиною», – упевнений експерт.

Оглянь кузов на предмет однотонности деталей

Забарвлення – вірна ознака того, що авто побувало в ДТП. Колір скрізь однаковий? Машину могли забарвити цілком – порівняй з кольором фарби під гумовими ущільнювачами на стеклах, кришці багажника і дверях. Оглянь всі гумові і пластикові деталі – на них не повинно бути слідів фарби.

Відкрий і закрий всі двері

Це повинно виходити з одним і тим же зусиллям і звуком. Якщо ні – швидше за все, кузов поведений.

Поглянь на лонжерони

Збита фарба або дрібні «складки» на поверхні металу говорять про те, що їх витягали після ДТП.

Заведи мотор

Якщо на вулиці стоїть суха і тепла погода, варто перевірити дим від вихлопних газів. Сергій Ткачов пояснює: «На холостому ходу диму з вихлопної труби практично не повинно бути видно. При натисканні на газ дим повинен з'явитися, але блідо-сизого кольору. Чорний дим – несправність паливної системи, синій – в камерах згоряння масло, густий білий дим – тосол або вода ».

Тепер поїхали!

Прислухайся до машини. «При скиданні газу з'являється ниючий звук – значить, зношені шестерні. Скрегіт при перемиканні – зношені синхронізатори. Ниючий звук при перемиканні – зношений диференціал або редуктор. Стук при зміні навантаження – зношені хрестовини карданного валу », – пояснює експерт.

Різко загальмував на сухому асфальті

Машину не повинно вести убік. Якщо оглядаєш модель з ABS, гума не повинна «верещати» при гальмуванні. Потім вийди і оглянь гальмівний слід: лінії повинні бути симетричні.

Знайди прямий і рівну ділянку дороги і відпусти кермо

Якщо машину веде вбік – порушена геометрія підвіски або кузова. Якщо не веде, але кермо коштує з невеликим поворотом – значить, рульова колонка повернулась щодо рейки. Таке буває, коли на великій швидкості Наїдеш на перешкоду.

Источник

Related Articles

Back to top button
Close
Close