Поради водіям

Як вибрати автокомпресор для підкачки шин?

У цій статті розглянемо питання: як вибрати автомобільний компресор для підкачки шин. Розберемо які бувають автокомпрессори для шин і який краще вибрати.

Які бувають компресори для шин?

Всі автомобільні компресори влаштовані однаково: вони складаються з робочого циліндра, електромотора і манометра для контролю получающегося результату. А ось в залежності від виду механізму між мотором і циліндром, компресори діляться на 2 різних типи: поршневі і мембранні.

Все одно більшість продаються зараз компресорів є поршневими, що створюють тиск за рахунок руху поршня. Тут свою роль зіграли велика потужність, швидкість накачування, ну і всепогодность

.
Основні характеристики автокомпрессора для шин

Максимальний тиск, яке забезпечує компресор – тут дивіться на Ваші потреби. Якщо для легкових автомобілів достатньо від 2 до 3 атмосфер і це значення забезпечують практично всі моделі, то для джипів або вантажівок цей параметр повинен бути істотно вище.

Продуктивність – зазвичай вимірюється в літрах за хвилину, при тиску в 2 атмосфери. Тут чим більше показник, тим краще – тим швидше буде накачані Ваше колесо. Намагайтеся підібрати «золоту середину», оскільки зазвичай із зростанням цього показника зростає і ціна пристрою

Додаткові показники, які більш відповідають за «зручність», але теж обов'язкові до приймання до уваги:

• Градуювання шкали манометра і її крок. Намагайтеся вибирати манометри, які не мають позамежних величин тиску, непотрібних Вам; вибирайте манометр з ціною поділу в 0,1 атм. До речі, вже після покупки, постарайтеся перевірити його свідчення, звіривши з виставленими після підкачки на СТО.

• Спосіб підключення – може бути як через прикурювач, так і безпосередньо через клеми акумулятора. Перший зручніше, другий надійніше. Більше того, потужні компресори варто підключати тільки через клеми, щоб не зіпсувати прикурювач.

• Довжина шнура – вам потрібна така, при якому ви вільно дістаєте до всіх коліс. Існують моделі з акумулятором, в яких Вам взагалі не потрібно про це замислюватися, але тоді потрібно зрозуміти, наскільки буде вистачати заряду акумулятора, та й забувати про втрату його ємності з часом також не варто.

• Додаткові «фічі» – найбільш поширені вбудовані ліхтарики, часто ще й з режимом миготіння. Комплектація різними перехідниками для надування чого завгодно або взагалі перетворення компресора в пилосос.

Який компресор для шин краще вибрати?

Існують два основних типи компресора для шин: це електричні (які працюють від прикурювача) і традиційні ножні. Перші – зручніше в роботі і не треба докладати зайвий зусиль, з накачуванням колеса впоратися навіть авто леді. Я рекомендую саме електричні компресори для шин.

Щоб переконатися в надійності купується приладу, варто звернути увагу на конструктивні особливості, які можна знайти тільки в техпаспорті. Перше – з якого металу виготовлений циліндр: оптимально – високолегована сталь, гірше – нержавейка, зовсім погано – сплави з алюмінієм. Друге – установка шатуна поршня: надійно прямо на металевому валу; набагато гірше, якщо через пластикові перехідники і втулки. Третє – повітряний фільтр на забірному отворі компресора.

Звертайте увагу на ціну компресора і градуювання шкали тиску. Деякі дешеві екземпляри дозволяють накачувати тиск аж до 20 атмосфер, але для автомобільної шини це марно. До того ж, шкала покажчика тиску на таких компресорах маленька і накачати потрібний тиск важко.

Компресор для підкачки шин

Потрібно враховувати, що якщо купуєте електричний компресор для шин, то під час накачування шин стрілка покажчика тиску буде трохи сіпатися. А якщо шкала буде маленькою і розміченій до 20 атм., То накачати потрібний тиск у шинах – практично нереально. Оптимальним буде максимальний тиск компресора не більше 7-10 атмосфер, що підійде для накачування більшості автомобільних шин.

Вибирайте шинний компресор з великої шкали покажчика тиску в колесах з похибкою до 0,1 атмосфери. Малий покажчик незручний в процесі накачування шин. 

Источник

Related Articles

Back to top button
Close
Close