Таксі у світі

Пекін замінить всі свої 67 тисяч таксі на електрокари

Таксі — це бич всіх міських спільнот. Найчастіше вони поганої якості, за ними погано стежать, і вони викидають тонни діоксиду вуглецю в атмосферу, кожен день перевозячи людей з пункту А в пункт Б. Флот таксі Пекіна — це близько 67 тисяч машин. Місто також має пробему зі смогом, яку поки ніяк не може вирішити. Влада міста вже запустили в дію агресивну програму заохочення для жителів, які переходять на “транспорт на новій енергії” — гібриди, plug-in гібриди, електромобілі. Але ніякого тиску не було надано на гігантський парк таксі столиці Китаю. Тепер же муніципалітет оголосив про свої плани замінити всі 67 тисяч таксі в місті на електромобілі. Перехід не станеться різко і прямо зараз. Він починається з указу, за яким усі нові автомобілі всіх служб таксі повинні бути електричними. Але це значить, що може пройти десятиліття перед тим, як всі старі таксі будуть замінені на електрокари. Проект приблизно буде коштувати операторам $1.3 мільярду. Найпоширеніші авто з вигателями внутрішнього згоряння в службах таксі зараз коштують близько $10 тисяч. Еквівалентні машини на електриці — вдвічі більше. Сьогодні Китай платить дорогу ціну за свій стрімкий економічний ріст, який майже повністю харчувався енергією брудних вугільних електростанцій. Під час недавніх Олімпійських ігор у Пекіні, влада в наказовому порядку змушували багато фабрик зупиняти виробництво протягом тижнів і заборонив в’їзд автобусів і автомобілів на багато вулиць. План спрацював, і багато жителів Пекіна побачили сонце у небі в перший раз за довгий час. Але ця радість коштувала їм дуже багато в економічному плані. Дослідження 2015 року показало, що забруднення повітря в Китаї було причиною принаймні 4 тисяч передчасних смертей щодня. Минулого місяця уряд Китаю заборонив місцевій компанії Air Matters публікувати звіти про забруднення повітря, яке перевищує індекс якості повітря 500. Немає кращого вирішення проблеми, ніж її повне ігнорування. Але план електрифікації таксі Пекіна має і негативну сторону. В місті вже не вистачає станцій зарядки для тих сотень машин, які вже їздять по дорогах Пекіна. Водії часто чекають годинами чергах, щоб підзарядитися. “ В районі Тонгжу в Пекіні числиться 200 електричних таксі. Але тільки близько 100 з них перебувають на дорогах, в той час як інші 100 чекають підзарядки”, – повідомив місцевий водій бізнес газеті Caixin. Джерело

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close