Таксі у світі

Uber почав деактивувати водіїв, які паралельно працюють в інших службах таксі

Керівництво компанії Über виявилося досить чутливим до роботи своїх водіїв на конкуруючі сервіси, повідомляє видання Recode. Найдивніше в цій ситуації полягає в тому, що в рекламних матеріалах Über прямо вказує на те, що для багатьох діючих водіїв робота в сервісі є не основним місцем роботи, тобто на словах лояльно ставиться до можливості підробітку. Однак за даними видання Recode, починаючи з жовтня 2016 року американські водії Über стали отримувати листи з погрозами деактивації аккаунта через публічної демонстрації додатків сервісів-конкурентів. Як правило, мова в листах йшла про райдшеринговом сервісі Juno, який поки запустився тільки в Нью-Йорку і те, в бета-версії. Подібні випадки можна назвати епізодичними, за даними Незалежної гільдії водіїв, що працюють у Über автовласники вже отримали кілька сотень попереджень про деактивації. При цьому як мінімум десять водіїв поскаржилися на те, що їх профіль було деактивовано. Як розповів один з «деактивуючих» водіїв, додаток Juno було запущено лише на одному з його смартфонів, при цьому під час поїздки він нічого не говорив про даний сервіс своєму клієнту. Проте в режимі очікування в додатку Juno крім логотипу відображається напис «Запросити» і відсоток знижки на поїздки, яку отримає користувач. Виявилося, що з недавніх пір Über став використовувати підставних клієнтів для перевірки дотримання водієм всіх правил компанії. Вони звернули увагу на пасивну рекламу Juno. У Über заявили виданню, що згідно з правилами Комісії з таксі і лімузинів (держорган, який регулює роботу таксі в Нью-Йорку), реклама будь-яких інших продуктів і сервісів під час поїздок заборонено без спеціального дозволу Комісії. За даними компанії, в Комісії визнали, що відображення логотипу Juno разом з відсотком одержуваної знижки є рекламою. Відзначимо, що поки Über навряд чи є про що турбуватися, так як за п’ять місяців роботи Juno в Нью-Йорку сервіс вийшов на показник близько 20 тисяч щоденних поїздок. Конкуруючі сервіси Lyft і Gett обробляють близько 40 тисяч поїздок в день, при тому що Über обслуговує понад 200 тисяч поїздок, тобто в 10 разів більше Juno. Джерело

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close