Таксі у світі

Влада Москви підтримають пільговий лізинг автомобілів таксі

Влада Москви готові видавати субсидії, що покривають витрати на лізинг автомобілів таксі. Сьогодні департамент транспорту розпочинає прийом заявок від таксопарків і приватних перевізників. Одна умова — машини не повинні бути дуже дорогими. Заяви таксистів на отримання субсидій за лізинг машин починає приймати сьогодні департамент транспорту Москви.

Заявку може подати будь-яка столична таксомоторна компанія або індивідуальний підприємець, хто купував у цьому році машини в лізинг. Правда, ці машини повинні бути дуже недорогими.

Пільговий лізинг для машин таксі у столиці — це підтримка столичних перевізників, про необхідність якої заявляв раніше Володимир Путін.

Мер Москви Сергій Собянін уже другий рік втілює цю ініціативу в життя.

Вже розроблена концепція розвитку столичного таксі, прийнято рішення про перехід на єдиний тариф і про створення державного таксі.

Однак, в минулому році, незважаючи на солідний бюджет, виділений містом на субсидії, їх отримали лише кілька таксомоторних компаній. У мерії визнають, що інформація про цю акцію широко не поширювалася і була відома вузькому колу осіб.

В цьому році вся інформація розміщена на сайті департаменту транспорту Москви, повідомив Business FM Богдан Коношенко, голова комітету Московської ТПП з питань таксомоторних перевезень.

Місто виділило на субсидії таксистам близько 240 млн рублів. У Москві більше тисячі таксомоторних компаній. Тих, хто купує в лізинг нові машини, трохи більше сотні. Тобто якщо розділити порівну субсидії між усіма, виходить в середньому 2, 4 млн рублів на одну компанію. Однак з цих ста фірм гроші отримають тільки ті, чиї машини коштували менше 1,5 млн. Оскільки друга мета влади — підтримати вітчизняного виробника автомобілів, уточнює Богдан Коношенко.

«Абсолютно зрозумілі й прозорі умови. Всі, хто подасть документи і правильно оформить їх (а Департамент у цьому сенсі надає підтримку і консультації з приводу оформлення), всі отримають. Так обіцяно, а як вийде, дізнаємося», — сказав він.

Поки столичні таксисти насторожено сприймають ініціативу влади, хоча заявки на субсидії у багатьох вже готові. Каже Фелікс Маргарян, гендиректор таксомоторної компанії «Нове жовте таксі»: «Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці. Якщо щось робиться, значить, повинно бути якесь вимога потім. Поки це робиться на добровільних засадах, щоб все розвивалося, не піднімалися тарифи, щоб індивідуальні підприємці могли купувати машини. Як на ділі вийде, поки не знаємо».

При цьому обсяг документів, супроводжуючих заявку, досить значний і вимагає зусиль великого бухгалтерського штату, нарікає Маргарян.

Як буде розраховуватись розмір субсидій, кому вони не покладаються, і в якій черговості їх видаватимуть, а також інші умови компаніям поки не роз’яснили, додає учасник ринку. Він не виключив, що влада в першу чергу дотувати не компанії, а індивідуальних підприємців, щоб ті змогли подужати придбання нової машини. bfm.ru

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close