Таксі у світі

Профспілка таксистів Парижа запропонував перевести виклик таксі на новий формат

Профспілкова палата працівників таксі запропонувала перевести систему виклику таксі на новий формат. Автори проекту Taxilib’ пропонують встановити на тротуарах столиці міні-станції виклику автомобілів, оснащені сенсорними екранами і доступні на різних мовах. Система запропонує інтерактивну карту для пошуку найближчого автомобіля. Крім того, автомобіль можна буде викликати за допомогою смартфона, відстежуючи при цьому шлях машини для точного визначення часу прибуття.

Профспілкова палата працівників таксі (CSAT) представила в мерію Парижа проект створення нового перевізника під назвою Taxilib’. Підштовхнув палату до ідеї створення той факт, що стовпи з кнопкою виклику таксі, встановлені на паризьких тротуарах, ламаються один за іншим. Станції виклику автомобіля виходять з ладу після короткого терміну експлуатації. У XIX окрузі Парижа стовп виклику таксі по авеню Ломьер зовсім замість служби таксі третій місяць поспіль з’єднує потребує автомобілі пасажира з сантехніком.

Президент CSAT Крістіан Деломель запропонував замінити старі стовпи новими, більш сучасними і технологічними, а саме оснащені сенсорними екранами, доступними на різних мовах світу, а також системою геолокализации, яка дозволить швидко виявити розташування найближчого до стовпа автомобіля таксі.

«І все це можна буде зробити елементарно за допомогою смартфона», – запевняє пан Деломель.

В разі поломки достатньо лише набрати SMS з номером терміналу. Найближчий водій отримає повідомлення з точним маршрутом, що дозволить йому відразу ж під’їхати до пасажира, а не чекати його біля стовпа. Приймаючи виклик, таксист отримує ім’я та адресу пасажира.

«Так як розташування таксі буде визначатися системою геолокализации, клієнт зможе дізнатися точний час прибуття автомобіля. Система враховує завантаженість доріг і дистанцію до пасажира», – додав глава CSAT.

Мета проекту – двояка. По-перше, таким чином керівництво має намір скоротити час очікування пасажиром автомобіля, а по-друге, збільшити кількість поїздок на одного водія. За підрахунками палати, на сьогоднішній день 19 400 паризьких таксі витрачають 40% робочого часу даремно. Taxilib’ допоможе виграти дві години вільного розташування для надання послуг з перевезення на кожного водія, тобто збільшить кількість курсують таксі столиці на 20% або на 3 400 додаткових екіпажів, зазначає Le Figaro.

«Збільшення кількості автомобілів зробить пасажирський трафік більш динамічним, так як, про це мало хто знає, згідно Національного союзу індустрії таксі (Unit), середня швидкість руху автомобілів-таксі по Парижу не перевищує 17 км/год», – запевнив пан Деломель.

Позитивний у всіх сенсах проект «розумних» стовпів повинен ще знайти свого інвестора. На сьогоднішній день Париж і приміські комуни налічують близько 400 станцій таксі, але лише половина з них екіпірована стовпами для виклику автомобілів. Директор CSAT пропонує для початку раціоналізувати існуючі станції.

«Краще мати 200 добре обладнаних станцій замість 400, які не дотягують до сучасного рівня якості обслуговування пасажирів», – упевнений пан Деломель.

Палатою також було висунуто пропозицію про оснащення подібними пунктами виклику автомобіля і станції Autolib’ – «автомобіль напрокат», а також Vélib’ – «велосипед напрокат». Директор Autolib’ заявив, що технічно такий крок цілком можливий. Euromag

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close