Таксі у світі

Служба таксі з ім’ям Путіна покидає ринок

Компанія, названа на честь президента Росії Володимира Путіна, полишає ринок через демпінг конкурентів. Власник служби таксі Putin-car Павло Нетеса зазначає, що незважаючи на оригінальну назву, комерційного успіху підприємству досягти не вдалося.

Столичний підприємець Павло Нетеса продає свою службу таксі Putin-car, названу в 2010 році на честь Володимира Путіна. Бізнесмен повідомив, що компанія прекрасно працювала всі ці роки, проте не витримала появи на ринку бірж таксі.

Служба таксі Putin-car позиціонувала себе як одну з найбільш оперативних в столиці: замовлену машину обіцяли подати за адресою клієнта протягом 20-30 хвилин. Однією з головних рис цієї служби таксі була неприємна чесність. “Явних переваг у сервісі нашої компанії перед іншими компаніями, які надають аналогічні послуги, немає”, — йдеться на сайті Putin-car.

У парку компанії близько двох десятків авто — міні-вени, автомобілі бізнес-класу і автомобілі категорій “універсал” і “комфорт”. Putun-car здійснювала міжміські перевезення, надавала послугу “тверезий водій”, перевозила особливо цінні вантажі, організовувала зустріч клієнта в аеропортах і на вокзалах і доставку до транспортних вузлів.

Павло Нетеса каже, що ідея назвати компанію транспортних перевезень Putin-car народилася з бажання заощадити на рекламі та просуванні сайту в Мережі.

“В інтернет-пошуковиках на прізвище Путін більше 8 млн запитів щодня. Нам досить було прикласти мінімальних зусиль з розкручування сайту, щоб донести до потенційного клієнта інформацію про себе”, — говорить бізнесмен.

Також Нетеса зазначає, що назва його фірми збіглося з назвою відомої у Великобританії службою доставки Put in car.

Тим не менш, Нетеса прийняв рішення продавати компанію і заявляє, що вже знайшов покупця. У тому, що новий власник збереже за службою колишнє ім’я, Нетеса не впевнений. Суму угоди він не називає.

“Цікавий та креативний проект. Я більше не буду ним займатися, тому що умови на ринку не дозволяють робити роботу чесно. З’явилося багато компаній-посередників, які, не маючи свого парку, просто приймають замовлення, відправляють їх на біржі таксі, а там вони дістаються якимось дивним компаніям, у яких і ліцензії може не бути, зате вони пропонують мінімальні гроші”, — говорить Нетеса.

Виконавчий директор Гільдії маркетологів Росії Сергій Балаєв вважає, що власник служби таксі марно понадіявся у своїй ринковій стратегії на гучне політичне ім’я.

“Можливо, він хотів таким чином отримати схвалення і заступництво вищих чиновників, але цього не сталося. Видно, що, вибираючи назву, бізнесмен думав не про споживача і його запити, а про лобізм власних інтересів. А основний закон маркетингу — насамперед думати про запити клієнта”, — говорить Балаєв.

Щоб зрозуміти, що у бренду немає майбутнього, за його словами, можна було просто звернути увагу, що в світі немає відомих бізнес-проектів і компаній, названих на честь діючих або колишніх глав держав. В честь президентів, королів, царів та імператорів називають вулиці, аеропорти, види тварин, квітів і рослин, кулінарні страви, напої, автомобілі, але не бізнес.

Варто відзначити, що в Єгипті минулої осені відкрився магазин на честь екс-президента і нинішнього прем’єра Росії Дмитра Медведєва. Магазин “Дмитро Медведєв” продає на курорті Наама-Бей медичні масла, пахощі і спеції.

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close