Таксі у світі

«Яндекс.Таксі» принесе засновникам 3 млн. доларів

Компанія почала стягувати з таксопарків комісії за виклик машин через додаток «Яндекс.Таксі». З 1 вересня 2012 р. «Яндекс» отримує з таксопарків, які приймають замовлення через «Яндекс.Таксі», частина плати за проїзд, розповів представник компанії Очир Манджиков.

Комісія складає в середньому 5%, додало джерело, близьке до пошукової системи. Він прогнозує, що в наступному році обслуговуються «Яндекс.Таксі» користувачі заплатять таксопаркам близько $60 млн. тобто «Яндекс» зможе заробити на цьому проекті приблизно $3 млн. Розмір комісії узгоджується з кожної таксомоторної компанією окремо, уточнив директор таксопарку «Столичний кучер» Дмитро Цапенко.

У серпні 2012 р. через «Яндекс.Таксі» пройшло замовлень більш ніж на $1,1 млн, розповідає Манджиков. Він запевняє, що тарифи для пасажирів введення комісії не вплине. Вартість проїзду не зміниться, пообіцяв гендиректор «Формули таксі» Януш Пінтер. Сервіс «Яндекса» популярний, число замовлень зростає, зазначив він. Через додаток «Яндекса» в «Формулу таксі» надходить приблизно 7% замовлень, розповідає Пінтер.

«Яндекс» запустив сервіс замовлення таксі в жовтні 2011 р. Попит на його послуги зростає, каже Манджиков: якщо в січні 2012 р. через нього було оформлено близько 20 000 замовлень, то в серпні потроїлося. «Яндекс» працює з 15 службами таксі, в активі яких — 6000 машин.

У березні 2012 р. на російський ринок вийшов міжнародний сервіс замовлення таксі Gettaxi. Для пасажирів він також безкоштовний, за послугу платять водії таксі — Gettaxi отримує близько 15% від вартості виконаного замовлення. У всьому світі таксі платить диспетчерам за те, що отримує роботу. У розвинених країнах комісія складає близько 20% від вартості замовлення, в Росії вона може доходити до 25%, говорить засновник Gettaxi Шахар Вайсер.

Спеціальними терміналами для прийому замовлень через Gettaxi в Росії обладнано близько 1000 машин. Gettaxi на відміну від «Яндекс.Таксі» з’єднує замовника не з таксопарків, а з водієм, що дозволяє побачити місце розташування замовленої машини, її марку, ім’я та фотографію водія. Все це гарантує виконання замовлення, вважає Вайсер. Оборот сервісу в Росії він не розкриває.

15% — занадто велика комісія, умови «Яндекса» комфортніше, каже Цапенко. «Столичний кучер», за його словами, приймає через «Яндекс.Таксі» близько 25% замовлень, причому деякі водії отримують замовлення практично тільки через онлайн-сервіс.

При цьому комісія зобов’язує «Яндекс» нести відповідальність за якість наданих послуг, а таксомоторів — ретельніше контролювати виконання замовлень водіями, резюмує він. Відомості

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close