Таксі у світі

Концепція розвитку таксі в Москві винесена на публічне обговорення

В рамках концепції регулювання ринку таксомоторних послуг Департаментом транспорту і розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури міста Москви вжито ряд заходів щодо поліпшення ситуації з наданням послуг таксі жителям і гостям столиці. На сьогоднішній день в Москві працює близько 49 тис. таксистів. За рік роботи по ліцензуванню таксомоторних послуг Департаментом вже видано близько 18 тис. офіційних дозволів.

На думку Департаменту, за підсумками реформи число легальних перевізників має бути збільшено до 55 тис., ринок нелегальних таксомоторних послуг буде ліквідовано.

У відповідності з концепцією заплановано упорядкування та розширення ринку таксомоторних перевезень, особливо за рахунок збільшення кількості коротких поїздок в центрі. Міське таксі отримає спеціальні зони стоянки – вже сьогодні місто організував 215 пунктів стоянки, якими можуть скористатися перевізники, а також опрацьовується питання про виділення додаткових місць для паркування таксі на вокзалах, біля аеропортів і станцій метро, поблизу музеїв, театрів та інших місць масового скупчення громадян.

Опрацьовуються питання введення двох типів таксі: стандартного і преміального класу.

Стандартне таксі становитиме основну частину таксомоторного парку міста і буде працювати як за викликом, так і «від бордюру», мати уніфікований зовнішній вигляд (жовтий колір, маркування «шашки», вказівка тарифів на борту автомобіля тощо). Даний клас покликаний стати по-справжньому громадським транспортом, доступним всім пасажирам, а не лише невеликий категорії громадян. З цією метою Департаментом транспорту розглядається можливість введення єдиних тарифів.

В даний час розроблені попередні цільові тарифи на послуги стандартного таксі: відносно низька ставка за перший кілометр або перші три хвилини і плата за кожний наступний кілометр (або за хвилину). Вночі та у вихідні буде діяти стандартний підвищувальний коефіцієнт. Цей єдиний прозорий і зрозумілий тариф дозволить залучити пасажирів в сегмент поїздок на короткі дистанції, де сьогодні домінують нелегальні перевізники.

Отже, зростатиме «легальна» частину ринку і на вулицях міста з’явиться достатня кількість офіційних перевізників з гідним рівнем комфорту і безпеки. Координувати роботу московського таксі буде єдиний call-центр.

Особливу увагу буде приділено кваліфікації московських таксистів. Зокрема, вимоги, що пред’являються концепцією розвитку до водіям нового міського таксі, на першому етапі включають в себе обов’язкове знання російської мови, що підтверджується водійський стаж (не менше 3-х років), знання міста, а також відсутність серйозних порушень на транспорті.

Реформування системи московського таксі проводиться департаментом транспорту в безпосередній взаємодії зі столичними автотранспортними компаніями. Результатом такої спільної роботи є представлена концепція, яку департамент транспорту свідомо вперше виставив для публічного обговорення. ЦАО Інформ

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close