Таксі у світі

Легальному таксі в Ярославлі знадобилася охорона від «бомбив»

Таксисти працюють без порушень, змушені не тільки терпіти сусідство так званих “бомбив”, але і вживати заходів, щоб позбавити себе від їх пресингу. Правила приватного візництва, регламентовані новим федеральним законом, виявилися не підкріплені змінами в правила дорожнього руху. Та й самому закону чекають поправки.

Таксометр, дитяче крісло, медогляд перед виїздом і регулярний техогляд машини, страхування водія та пасажирів. Всі ці вимоги нового закону про таксі фірма, куди зовсім недавно влаштувався Олексій Козлов, виконала. Відкривалися в розрахунку на те, що закон буде працювати і на ринку таксі буде наведено порядок.

Дмитро Бєлов, генеральний директор транспортної компанії: «Буває і так, що женуть. Підходить група осіб і кажуть: це не ваше місце, отъезжайте… У нас були випадки нападу на водіїв».

Галина Лазарєва, заступник генерального директора транспортної компанії: «Виходить, що наші таксисти під’їжджають на замовлення, а бомбили трохи не з кулаками, їдьте, ми тут працюємо».

Складно зараз працювати легальним транспортним компаніям, важко і владі наводити порядок на цьому ринку. Зміни в правила дорожнього руху поки не внесені, а сам закон найближчим часом може змінитися. Бурхливе обговорення зараз йде в Інтернеті. Бере участь вся Росія. Одні готові працювати офіційно і платити податки, інші сподіваються, що все залишиться по-старому.

Дмитро Бєлов, генеральний директор транспортної компанії: «Іванівська область, я так розумію, штрафує, Москва, Петербург теж. Чекаємо Ярославль… Всі чекають поправок, вигідні вони чи ні – це питання інше, але всі їх чекають».

У цій ситуації невизначеності частину нещодавно куплених нових машин Дмитра Бєлова замість того щоб працювати, простоює. Не вистачає водіїв. З одного боку, на роботу беруть в середньому одного з десяти. А з іншого, ті, хто не звикли брати гроші за лічильником і ділитися з державою, йдуть самі.

Галина Лазарєва, заступник генерального директора транспортної компанії: «Це проблема. Коли з першого числа очікувалося введення санкцій, водії йшли безперебійно, хотіли працювати на законних підставах, йшли з інших таксі, йшли до нас. Коли закон працювати не став, їм простіше працювати по-старому».

А поки що працюють по старинці таксисти заважають розвиватися легальному бізнесу, для безпеки своїх водіїв Дмитро Бєлов найняв охоронну фірму: «Про скоєне жаліти не треба, працюємо». Міський телеканал

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close