Таксі у світі

Скільки коштує стати таксистом «в законі»?

Вже таксист, але ще не підприємець. На цій стадії сьогодні зупинилися тисячі водіїв, які займаються перевезенням. Тим часом всі терміни пройшли: за законом таксисти зобов’язані зареєструватися як ІП. Або стати штатними працівниками служби таксі, що взагалі майже нереально. Чому таксисти не хочуть йти в підприємці? І скільки коштує стати «таксистом в законі»?

Жителі Нижньовартовськ обурені. Поїздка по місту на таксі тепер обходиться їм не менш ніж в 100 рублів. Таку «мінімалку» встановили практично всі служби таксі у місті. Мінімальна вартість проїзду таким чином збільшилася мало не вдвічі: ще недавно нижневартовские таксисти брали з пасажирів 50-60 рублів. У Тюмені в цьому сенсі поки все відносно спокійно. Вартість проїзду по місту якщо і виросла, то незначно. Та й таксистів поки не стало менше.

Тепер таксисти чекають 1 лютого. Нібито після цієї дати вже точно почнуть штрафувати за невиконання приписів закону. А він, як відомо, вимагає, щоб водії таксі стали індивідуальними підприємцями.

Як розповіла заступник начальника відділу обліку платників податків ИФНС №1 по р. Тюмені Наталія Леонова, в інспекції за видом діяльності «таксі» зареєстровано 1309 ІП, з них в якості основного виду діяльності цей вид вказали 900 ІП. І це загальні цифри, в них враховані й власники маршрутних таксі. А після вступу в силу нового закону, з жовтня по середину січня, в Тюмені в якості підприємців зареєструвалися всього близько 240 таксистів. Більшість «здаватися» в податкову не поспішає. Адже для багатьох це не основне джерело доходу, а всього лише підробіток, якої вони, схоже, скоро позбудуться.

Скільки ж коштує стати «таксистом в законі»? Ми спробували підрахувати, і ось що вийшло: Реєстрація ІП обійдеться в 800 рублів. Таксисти платять податок на поставлений дохід – це 4034 рубля щоквартально. Або більше 16 тисяч за весь 2012 рік. Правда, цю суму можна зменшити наполовину, якщо вказати у витратах сплачені страхові внески. Виходить, за рік кожен таксист заплатить 8 тисяч рублів податків. А ось відрахування в пенсійний фонд доведеться платити по повній програмі. В цьому році це понад 17 тисяч рублів.

Дозвіл на здійснення діяльності з перевезення пасажирів легковим таксі терміном на 5 років коштує 2000 рублів.

За ліхтар доведеться викласти від 500 рублів. Плюс таксометр обійдеться ще не менше, ніж в 800 рублів. Раз в 6 місяців треба проходити техогляд – це ще 600 рублів щорічно. Разом близько 38 тисяч рублів за перший рік легальної роботи в таксі. А адже ще водієві належить проходити передрейсовий огляд – він коштує від 70 до 200 рублів в день. Плюс треба платити відсоток диспетчерській службі. Так що додамо ще близько 200 рублів в день.

Складемо всі ці цифри і поділимо на 265 робочих днів у році. Виходить, щоденна витрата таксиста-підприємця в 2012 році складе як мінімум близько 380 рублів. І це без урахування вартості витраченого бензину та амортизації автомобіля.

Так що при нинішніх розцінках на послуги таксі, водієві доведеться кожен день довго крутити баранку, щоб заробити на хліб з маслом.

Джерело: Регіон-Тюмень

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
Close