Cartoons

Найбільш завантажену вильотну магістраль відремонтують в останню чергу


Черговість реконструкції вильотну магістралей в Москві визначається завантаженістю трас, повідомив керівник Департаменту будівництва міста Москви Андрій Бочкарьов. «На реконструкцію вильотну магістралей накладаються певні обмеження, так як прилегла до трас територія має щільну забудову. Будівельники вишукують можливості для спорудження багаторівневих розв\’язок, десь будуються лише заїзні кишені або дороги-дублери », – зазначив він.
Найбільш завантажену вильотну магістраль відремонтують в останню чергу
Черговість реконструкції вильотну магістралей в Москві визначається завантаженістю трас, повідомив керівник Департаменту будівництва міста Москви Андрій Бочкарьов. «На реконструкцію вильотну магістралей накладаються певні обмеження, так як прилегла до трас територія має щільну забудову. Будівельники вишукують можливості для спорудження багаторівневих розв\’язок, десь будуються лише заїзні кишені або дороги-дублери », – зазначив він.

На думку керівника департаменту, важливим фактором є питання синхронізації робіт в Москві і за її межами. «Щоб уникнути проблеми« пляшкового горла », коли автомобіліст їде по широкій трасі в місті, а за МКАД потрапляє на вузьку, в кращому випадку, двухполосную дорогу, необхідно синхронізувати діяльність Москви і Московської області, а також Міністерства транспорту та федеральних агентств, які відповідають за розвиток дорожньої мережі. Це велика, важка робота. Зокрема, цьому питанню було присвячено велике нарада у прем\’єр-міністра РФ Дмитра Медведєва з розвитку московського транспортного вузла », – додав А. Бочкарьов.
Нагадаємо, в Москві реалізується програма по реконструкції всіх 19 вильотну магістралей. У 2012 р. Будкомплекс приступив до роботи на шести з них: на Варшавському і Каширському шосе, шосе Ентузіастів і Ярославському шосе, на зв\’язці Рубльовського шосе і Балаклавського проспекту, а також на ділянці Ленінградського шосе від станції метро «Сокіл» до Московської кільцевої автодороги.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close