Peugeot на ММАС 2012 виставив дві новинки

Московський автосалон не перестає радувати автолюбителів цікавими новинками. Найбільші виробники демонструють тут майбутнім власникам машини самих різних класів і дизайнів.
І, оскільки це все-таки центральна майданчик російської столиці, моделі, що виставляються тут, спочатку адаптовані під дорожні умови нашої країни. Так, компанія Peugeot представила кілька автомобілів сегментів С, В і L, найбільш затребуваних російським городянином. Це седан 408, хетчбек 208 і гібриди 3008 HYbrid4 і 508 RXH.
Peugeot на ММАС 2012 виставив дві новинкиМосковський автосалон не перестає радувати автолюбителів цікавими новинками. Найбільші виробники демонструють тут майбутнім власникам машини самих різних класів і дизайнів.
І, оскільки це все-таки центральна майданчик російської столиці, моделі, що виставляються тут, спочатку адаптовані під дорожні умови нашої країни. Так, компанія Peugeot представила кілька автомобілів сегментів С, В і L, найбільш затребуваних російським городянином. Це седан 408, хетчбек 208 і гібриди 3008 HYbrid4 і 508 RXH.
Новий седан – далеко не жіноча машина начебто Пежо 207 сс, хоча спорідненість з відомим кабріолетом все одно помітно. Довжина седана становить 4,7 м, ширина – 1,8 м, що робить його гігантом у своєму класі. Це просторий і надійний автомобіль, розрахований на довгу службу в умовах міста. У його комплектацію входить бензиновий або дизельний мотор потужністю від 110 до 150 і 112 л / с відповідно. Модель престижна, він підкреслює упевнене положення свого власника.
Хетчбек 208, навпаки, ще компактніше своїх попередників – Пежо 205, 206, 207, – однак його салон і багажне відділення стали ще просторіше: на 5 см і 15 л. Так само, як і новий седан Пежо 508, хетчбек володіє високими аеродинамічними якостями і забезпечений високотехнологічними нововведеннями. Це легка модель, маса базової збірки не становить і тонни – 975 кг. Динамічні характеристики бензинових трьохциліндрових двигунів 1 і 1,2 л давно вже не викликають сумнівів у шанувальників марки.
Гібридні моделі 3008 HYbrid4 і 508 RXH оснащені дизель-електричними установками. З двохсот кінських сил 163 несе на собі дизельна частина, а 37 – електрична. Гібриди на сьогоднішній день більш затребувані в Європі – вітчизняний споживач віддає перевагу все-таки класичні варіанти. Але, можливо, компанія вирішила змінити ситуацію, і привезла в Москву Седан 3008 замість п\’ятсот восьмого.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close