За нелегальне візництво збираються відбирати машини

Держдума збирається посилити покарання для нелегальних таксистів аж до конфіскації автомобілів за багаторазові порушення, повідомив перший заступник голови комітету з конституційного законодавства і державного будівництва В\’ячеслав Лисаков. Зараз штраф за порушення з легальних таксистів досягає 50 000 руб., А з нелегальних – всього 5000 руб. «Виходить, зараз нелегальний бізнес карається менш жорстко, ніж офіційний. Потрібно створити перевагу в покаранні нелегалів, щоб стимулювати ринок легального таксі », – сказав Лисаков« Відомостям ».
За нелегальне візництво збираються відбирати машиниДерждума збирається посилити покарання для нелегальних таксистів аж до конфіскації автомобілів за багаторазові порушення, повідомив перший заступник голови комітету з конституційного законодавства і державного будівництва В\’ячеслав Лисаков. Зараз штраф за порушення з легальних таксистів досягає 50 000 руб., А з нелегальних – всього 5000 руб. «Виходить, зараз нелегальний бізнес карається менш жорстко, ніж офіційний. Потрібно створити перевагу в покаранні нелегалів, щоб стимулювати ринок легального таксі », – сказав Лисаков« Відомостям ».

Мова йде про зміну КпАП в частині відповідальності фізичних осіб за незаконну діяльність у сфері пасажирських перевезень. Штрафи для нелегалів потрібно збільшити до 15 000-20 000 руб. і передбачити конфіскацію автомобіля через суд у разі багаторазового порушення заборони на нелегальну діяльність. Як варіант Лисаков пропонує ввести практику затримання автомобіля на штарфстоянке на час розбору адміністративної справи, що означатиме істотну суму при поверненні автомобіля.

Депутат, який брав участь у Всеросійському з\’їзді таксистів в Петербурзі, навів дані про те, що в Росії видано більше 200 000 дозволів таксистам і не менше 1 млн водіїв, як і раніше працюють нелегально. Законодавець також збирається запропонувати ліквідувати прогалини в законодавстві, які дозволяють таксистам реєструватися як індивідуальним підприємцям, отримувати дозвіл на перевезення, а потім закривати підприємство і працювати за дозволом легально, але не сплачуючи при цьому податків.

При цьому Лисаков поки не збирається вносити законодавчі ініціативи про нові преференції для легальних таксистів, наприклад дозволити їм їздити по виділених смугах громадського транспорту. «Потрібно дати ринку устоятися» після введення нового закону про таксі (1 вересня 2011 р.), вважає депутат. Місцева влада в межах своїх повноважень можуть зараз створити достатньо стимулів для легальних таксі, наприклад забезпечивши їм безперешкодний під\’їзд до вокзалів і аеропортів, вважає депутат.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close