ГБО: «за» і «проти»

Можливість перевести свій автомобіль на скраплений газ пропан-бутан з кожним роком розглядають все більше автомобілістів. Перш за все, справа у відносно невисокій вартості цього виду палива. Однак не тільки в цьому.
Для початку розберемося, що змінюється в машині після установки газобалонного устаткування. По суті, особливо-то і нічого. Єдине, що для відключення подачі бензину в розрив паливної магістралі встановлюється електромагнітний клапан. Всі інші штатні деталі й вузли коригуванню не піддаються. Іншими словами, ГБО – це доповнення, яке в будь-який момент можна демонтувати. Зате після його установки Шкода, Опель, Фольксваген і будь-який інший автомобіль зможе їздити як на газі, так і на бензині.
ГБО: «за» і «проти»Можливість перевести свій автомобіль на скраплений газ пропан-бутан з кожним роком розглядають все більше автомобілістів. Перш за все, справа у відносно невисокій вартості цього виду палива. Однак не тільки в цьому.
Для початку розберемося, що змінюється в машині після установки газобалонного устаткування. По суті, особливо-то і нічого. Єдине, що для відключення подачі бензину в розрив паливної магістралі встановлюється електромагнітний клапан. Всі інші штатні деталі й вузли коригуванню не піддаються. Іншими словами, ГБО – це доповнення, яке в будь-який момент можна демонтувати. Зате після його установки Шкода, Опель, Фольксваген і будь-який інший автомобіль зможе їздити як на газі, так і на бензині.

Тепер про переваги. Вони полягають не тільки в тому, що газ обходиться дешевше, ніж бензин і дизельне паливо. По-перше, автомобіль на газі – будь то Шевроле Лачетті, Фольксваген Гольф або Лада Калина – не дає детонації, тому що октанове число більше 100. По-друге, довше служить циліндро-поршнева група, так як газ краще перемішується з повітрям і не змиває масло зі стінок циліндрів. По-третє, можна рідше міняти масло, тому що воно повільніше втрачає свої характеристики. По-четверте, утворюється менше нагару. До того ж автомобілі з ГБО мають менш шкідливий вихлоп.

Правда, і мінуси у автомобілів на газі також є. Перш за все, балон займає місце в багажнику. Звичайно, є тороїдальні балони, які монтуються в нішу запаски, однак коштують вони досить дорого, а авто залишається без запасного колеса. В середньому ГБО робить автомобіль важче на 20-40 кг. Також у автовласника з\’являється необхідність зливати конденсат з редуктора. Робити це рекомендується раз на два-три заправки. На морозі машина, що працює на газі, не заведеться. До недоліків також можна віднести більш часту заміну повітряного фільтра та величезні черги на відповідних заправках.

На завершення – рекомендації по їзді на автомобілі з газобалонним обладнанням. Бажано заводити машину на бензині. Звичайно, мотор можна завести і на газі, однак високий ризик того, що швидше вийдуть з ладу мембрани редуктора. Щоб переключитися на газ, рекомендується використовувати таку схему: на ділянці доріг без пробок, світлофорів та інших перешкод переведіть перемикач на нейтралці, почекайте вироблення газу з поплавкової камери карбюратора (мотор спробує заглухнути) і перемикайтеся на газ.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close