Унікальний екземпляр. Перший тест-драйв Skoda Rapid

«Самі засмучені», – сумно промовив Бернд Абель, керівник піар-відділення Skoda, і розвів руками. Запитувати і випитувати у нього що-небудь ще було б настільки ж блюзнірство, як лаяти семирічного малюка, яка розбила мамину вазу і щиро вибачився за свій вчинок. А шкода, адже почни чехи поставляти в Росію новий ліфтбек Rapid зараз, та в тому вигляді, в якому ми випробували його на доріжках між Віднем і Братиславою, він став би справжньою бомбою. За планами, модель повинна з\’явитися у нас тільки в кінці 2013 року, але керівництво марки прямо в ході презентації дало промінь надії – може, «Рапід» почнуть імпортувати раніше, тоді є шанс …
Унікальний екземпляр. Перший тест-драйв Skoda Rapid«Самі засмучені», – сумно промовив Бернд Абель, керівник піар-відділення Skoda, і розвів руками. Запитувати і випитувати у нього що-небудь ще було б настільки ж блюзнірство, як лаяти семирічного малюка, яка розбила мамину вазу і щиро вибачився за свій вчинок. А шкода, адже почни чехи поставляти в Росію новий ліфтбек Rapid зараз, та в тому вигляді, в якому ми випробували його на доріжках між Віднем і Братиславою, він став би справжньою бомбою. За планами, модель повинна з\’явитися у нас тільки в кінці 2013 року, але керівництво марки прямо в ході презентації дало промінь надії – може, «Рапід» почнуть імпортувати раніше, тоді є шанс …

Якщо зовні Skoda Rapid питань не викликає, то генеалогічно це суцільний Бермудський трикутник. Першу версію моделі побачили індуси, і вона – плоть від плоті седан Volkswagen Polo з 1,6-літровим 105-сильним бензиновим мотором з розподіленим уприскуванням, МКП5 або АКП6 на вибір та 460-літровим багажником, що знайомий кожному росіянинові. Європейський же «Рапід» – інший, причому інший від носа до хвоста, і тільки залізні кузовні панелі створюють відчуття, що перед вами нібито однакові машини.

Навігація! Сенсорний дисплей! Круїз-контроль … А ще геніально простий інтерфейс, місткий багажник, симпатичні пластики різних фактур, затишні сидіння з приємною оббивкою, різноманітність силових агрегатів, адекватна керованість, строгий і привабливий дизайн. І це – конкурент Volkswagen Polo Sedan, Kia Rio і Hyundai Solaris? І цей автомобіль буде дешевше Octavia? Не може бути.
І, швидше за все, не буде. За технікою європейські Rapid некоректно порівнювати з седаном Polo, так як нинішній німецький трехоб\’емнік побудований на спрощеній і дуже дешевої платформі від хетчбека, а для Європи вибрали інший технічний напрямок. Хетчбек все той же – Volkswagen Polo (у випадку зі Skoda – модель Fabia), і схеми ті ж – Макферсон спереду і компактна балка ззаду, але його платформу на цей раз розтягнули, настройки підігнали до нових габаритам і типом кузова з відвисає кормою, а задню колію розширили щодо передній. В результаті вдалося збільшити багажник до 550 літрів (на 40 літрів більше, ніж у Renault Logan, що вважається одним з лідерів в класі «B») і організувати більше простору для ніг задніх пасажирів: на задньому сидінні Rapid дійсно дуже привільно. Єдиний недолік – занадто плоска і рівна подушка дивана, оббитого до того ж простакуватою і не дуже приємною матерією.
Кузов ліфтбек – відмінна «Шкодовський» фішка сама по собі, а серед компактних машин ще й унікальна особливість: виглядає автомобіль як седан, а функціональність кришки багажника, що піднімається разом із заднім склом, – як у хетчбека або універсала. Килимок на підлозі багажника – двосторонній, друга сторона прогумована, безліч сіточок для малогабаритного багажу. Повнорозмірну запаску сховали в поглибленні в днище, так що місце вона не «з\’їдає».

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close