Занадто правильний. Тест-драйв Ford Focus ST


Ніяких ривків, ніяких капризів – педаль зчеплення без нетерпіння пружинить під лівою ногою і вчасно схоплює, щоб водій в потрібний момент додав газу і швидко – за 6,5 секунд – і без зайвих емоцій відправив стрілку спідометра на розподіл в 100 км / ч. Чіткі та передбачувані руху важелем шестиступінчастою МКП – це акуратні па швидкого вальсу, а не імпровізація пристрасного танго. Місто, автобан, звивиста гірська стежка – Focus ST скрізь відчуває себе впевнено і незворушно.Занадто правильний. Тест-драйв Ford Focus ST
Ніяких ривків, ніяких капризів – педаль зчеплення без нетерпіння пружинить під лівою ногою і вчасно схоплює, щоб водій в потрібний момент додав газу і швидко – за 6,5 секунд – і без зайвих емоцій відправив стрілку спідометра на розподіл в 100 км / ч. Чіткі та передбачувані руху важелем шестиступінчастою МКП – це акуратні па швидкого вальсу, а не імпровізація пристрасного танго. Місто, автобан, звивиста гірська стежка – Focus ST скрізь відчуває себе впевнено і незворушно.
Він стрімко і весело реагує на «пришпоривания» і навіть часом захоплює своїм рівним, без погойдувань і кренів, перераховування поворотів. У порівнянні зі звичайним Focus кузов версії ST притиснутий ближче до землі на 10 мм, амортизатори, пружини і стабілізатори поперечної стійкості стали жорсткіше, а в задню підвіску впровадили поздовжні важелі від нині покійного Focus RS. Хетчбек і універсал практично не відрізняються один від одного по манерам – шасі машин налаштовані таким чином, щоб не було різниці в поведінці.

Кермом зможе красиво крутити і водій, далекий від гоночного майстерності – в поворотах досить коротких погойдувань «бубликом», без перехоплювання руками. Система стабілізації не докучає – автомобіль і не хочеться доводити до крайності. Але якщо раптом таке бажання виникне, то в запасі є ще два режими. Так званий «режим ковзання» – Sport – активує ESP в останній момент. Також ESP можна відключити. Тільки навіщо?
У потрібні моменти салон цього авто наповнюється звуком 2-літрового 250-сильного EcoBoost – але це не звук вихлопу, свою роботу виконує акустичний сімпозер.
Колись, на хвилі появи потужних модифікацій цивільних автомобілів, які зовні відрізнялися від звичайних моделей тільки аеродинамічними обважуваннями, Focus ST був одкровенням. Подумати тільки, що стоїть поруч на світлофорі хетчбек раптом міг злобно рикнути мотором і з пробуксовкою зірватися з місця. Але сьогодні недостатньо мати тільки потужний мотор під капотом, споживачі вимагають свіжої крові. Концепція моделі не змінилася, змінилося наше ставлення. Тому Ford вирішив мудрувати з маркетингом трехдверки і зробити її особливою моделлю в лінійці Focus, а для ST залишив більш практичні та універсальні пятідверку і «сарай». Непоганий козир, до речі – чи багато можна згадати «заряджених» універсалів в цьому сегменті?
Нове покоління ST відкриттів не приготувало – це як і раніше автомобіль, призначений для щоденної експлуатації з усіма зручностями, який в той же час постійно нагадує власникові: якщо треба буде – ми всіх здивуємо.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close