Офіси проти нового закону про парковки


Працівники московських офісів незадоволені новими штрафними санкціями за парковку в недозволеному місці. Вони й раді б дотримуватися правила, але це практично неможливо через банальну відсутність стоянок, особливо в центрі міста.
Як показало опитування, проведене службою досліджень компанії HeadHunter, 53% офісних працівників не схвалюють новий закон про паркування. Причому з усіх опитаних майже кожен другий добирається до роботи на автомобілі – 40%. Істотна кількість офісних працівників – 31% – воліє залишати машину будинку. А 29% відповіли, що у них немає авто.
Цікаво, що нові правила підтримує 36% всіх опитаних, які посилаються на те, що їм набридли «парковки в два ряди». Індиферентними до нових заходів виявилися 4%, які заявили, що вони паркуються, де їм потрібно. Ще 7% не змогли відповісти.
Офіси проти нового закону про парковки
Працівники московських офісів незадоволені новими штрафними санкціями за парковку в недозволеному місці. Вони й раді б дотримуватися правила, але це практично неможливо через банальну відсутність стоянок, особливо в центрі міста.
Як показало опитування, проведене службою досліджень компанії HeadHunter, 53% офісних працівників не схвалюють новий закон про паркування. Причому з усіх опитаних майже кожен другий добирається до роботи на автомобілі – 40%. Істотна кількість офісних працівників – 31% – воліє залишати машину будинку. А 29% відповіли, що у них немає авто.
Цікаво, що нові правила підтримує 36% всіх опитаних, які посилаються на те, що їм набридли «парковки в два ряди». Індиферентними до нових заходів виявилися 4%, які заявили, що вони паркуються, де їм потрібно. Ще 7% не змогли відповісти.

Більшості з тих, хто їздить на роботу на машині, щастить: вони можуть залишити авто біля офісу чи на офісної стоянці – 57%. При цьому 5% з них доводиться платити за парковку. Ще 15% змушені шукати місце для стоянки в довколишніх дворах. Така ж кількість автомобілістів готове кинути машину на дорозі хоч в третьому ряду, але недалеко від офісної двері. Всього 7% москвичів готові залишити машину на відстані від офісу (на парковці іншої організації чи громадської стоянці). Ще 3% залишають авто на газоні або тротуарі біля офісу, а що залишилися 2%, очевидно, імпровізують, оскільки не визначилися з відповіддю.
Більшість тих, хто готовий йти від машини до офісу якийсь час (83%), згодні на моціон тривалістю не більше 10 хвилин. Ще 9% готові витратити на пішу прогулянку 15-20 хвилин, 3% згодні крокувати півгодини, і ще стільки ж – 45 хвилин-годину. Є й такі (2%), у кого шлях від авто до роботи займає більше години! Якщо це не жарт, напрошується питання: навіщо в такому разі їздити на роботу на машині?

Ті, кому не вдається припаркуватися в безпосередній близькості до офісу, найчастіше (в 43% випадків) не можуть це зробити з тієї причини, що стоянок біля офісу просто немає. Ще 40% опитаних не вистачає місць на наявних стоянках. Не можуть собі дозволити платити щодня за платну стоянку поряд з офісом 15%, ще 2% можуть, але не хочуть. Решта 5% не змогли відповісти, чому їм не вдається залишити машину поруч з офісом.
При цьому кожен четвертий (28%) спізнюється на роботу приблизно раз на місяць через довгих пошуків парковки. Ще 13% спізнюються з тієї ж причини кілька разів на місяць, а 3% і зовсім з\’являються в офісі з запізненням мало не кожен день. Однак переважна більшість приїжджають на роботу на особистому авто – 56% – оголосили про свою пунктуальності.
Більшість опитаних водіїв – 41% – заявили про те, що завжди паркувалися за правилами, тому новий закон не вплинув на їх поведінку на дорозі. Кожен четвертий (26%) повідомив, що став уважніше, і паркується тільки в спеціально передбачених для цього місцях. Ще 15% сказали, що хотіли б дотримуватися правила, але у них це рідко виходить. На 9% посилення штрафів не вплинуло: вони повідомили, що їм все одно. Ще 8% запевняють, що у них немає можливості дотримуватися правил. І 1% важко з відповіддю.
Цікаво, що до цих пір штрафи за неправильну парковку біля офісу доводилося оплачувати тільки 6% опитаних. При цьому найчастіше порушників доводилося платити за парковку на дорозі – 10%. 9% опитаних штрафували за стоянку на газоні або тротуарі, по 8% – за використання чужої стоянки або паркування у дворах. За несанкціоновану парковку на території офісу або поруч з ним доводилося оплачувати штрафи 4% взяли участь в опитуванні. Ще 15% не назвали причину, по якій їх оштрафували за паркування в недозволеному місці.
Зазначимо, що згідно з недавнім дослідженням, проведеним холдингом «Ромир», більшість водіїв (38%) у разі введення жорсткого контролю над парковками в центрі Москви, будуть користуватися платними стоянками. Ще 23% планують «ховати» машину в найближчих дворах, а 14% – витрачати додатковий час на пошуки дозволеного місця для паркування.
При цьому 16% автовласників столиці вважають допустимої для себе сумою не більше 300 руб. в день, 25% готові витрачати на оплату паркування від 300 до 500 руб. в день, і 6% – 500 руб. і більше.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close