Життя автомобілістів перевернули два підписи

Двома розчерками пера президент Росії Володимир Путін змінив життя російських автомобілістів, підписавши укази про скасування талона ТО та введення утилізаційного збору за транспортні засоби.
Полегшити життя водіям, зробивши проходження технічного огляду «безпроблемним», «прозорим», «в заявному ключі», брався ще Дмитро Медведєв, перебуваючи на посаді президентом: «Я впевнений в тому, що нинішня система техогляду транспортних засобів зжила себе геть, особливо в тих випадках, коли мова йде про великі міста ». Однак, в результаті поспішних перетасовок законодавства, ситуація тільки заплуталась: на якийсь момент стало не цілком ясно – чи має інспектор ГИБДД право вимагати талон чи ні, замінює його поліс ОСАЦВ або не замінює.
Життя автомобілістів перевернули два підписиДвома розчерками пера президент Росії Володимир Путін змінив життя російських автомобілістів, підписавши укази про скасування талона ТО та введення утилізаційного збору за транспортні засоби.
Полегшити життя водіям, зробивши проходження технічного огляду «безпроблемним», «прозорим», «в заявному ключі», брався ще Дмитро Медведєв, перебуваючи на посаді президентом: «Я впевнений в тому, що нинішня система техогляду транспортних засобів зжила себе геть, особливо в тих випадках, коли мова йде про великі міста ». Однак, в результаті поспішних перетасовок законодавства, ситуація тільки заплуталась: на якийсь момент стало не цілком ясно – чи має інспектор ГИБДД право вимагати талон чи ні, замінює його поліс ОСАЦВ або не замінює.

Тепер на зміну талону ТО приходить діагностична карта – відповідно до підписаної сьогодні законом про \”Про внесення змін до окремих законодавчих актів Російської Федерації\”, вона вважається документом, що підтверджує допуск транспортного засобу до участі в дорожньому русі на території Росії. Крім того, введення карти робить непотрібним отримання міжнародного сертифіката технічного огляду. Діагностична карта тепер також необхідна для укладення договору зі страховою компанією про ОСАГО – відповідні зміни також були внесені Володимиром Путіним в закон «Про обов\’язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів».
Пройти технічний огляд можливо буде у офіційних дилерів, а також спеціальних «операторів ТО», що мають відповідну акредитацію. При цьому федеральний закон уточнює та порядок проведення перевірок для контролю над тими, хто буде видавати заповітну карту.
Другий документ, підписаний президентом, вводить поняття «утилізаційного збору», який доведеться сплачувати за кожне колісний транспортний засіб, вироблене або ввезене на територію Росії. Без відмітки про сплату збору, автомобіль не можна буде поставити на облік в ГИБДД.
На думку експертів, новий збір візьме на себе загороджувальні функції митних зборів – адже, після вступу Росії в СОТ, ці мита повинні зменшитися. Згідно з проектом постанови, опублікованому на сайті Міністерства промисловості і торгівлі, утилізаційний збір буде розраховуватися на основі двох показників: коефіцієнту утилізаційної трудомісткості та обсягу двигуна автомобіля.

При цьому в документі уточнюється, що автовиробники, що гарантують утилізацію своєї продукції, від сплати збору будуть звільнені. Утилізаційний збір знаходиться в сильній залежності від ряду факторів, і тому розкид його величини величезний – від 3 до 700 тис. рублів.

Related Articles

Залишити відповідь

Back to top button
Close
Close