ПСТУ

Професійна спілка таксистів України

    Таксі Луганська: кому і за що ми платимо?

    Раздел: Дата публикации: 13-07-2012, 20:10
    Таксі Луганська: кому і за що ми платимо?
    90% таксистів міста - нелегали, а оплата за "простий" і "посадку" - незаконні. Ринок таксі в Луганську величезний і працюють візниками всі кому не лінь: і легальні таксисти на службі компаній і нелегали - під "чорним прапором". Як розпізнати правильне таксі і що робити, якщо вас "бомбанулі", ми дізнавалися у заступника голови Луганського обласного відділення профспілки таксистів Ірини Радченко.
     
    У Луганську, втім як і в інших містах країни, на ринку таксі царює повна анархія. Існує десяток офіційно зареєстрованих компаній, які надають послуги візництва, але ніхто не знає скільки насправді машин "бомбить" на дорогах Луганська, і вже тим більше легально.
     
    Що ж собою являє законне таксі?
     
    Відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт": таксі - це легковий автомобіль, обладнаний розпізнавальним ліхтарем з шашечками на даху, діючим таксометром, і який має нанесені шашечки на дверцятах.
     
    - У легального таксиста обов'язково повинна бути ліцензійна картка, що підтверджує його право на надання такого роду послуг. А шашечки і таксометр можуть бути і у звичайного "бомбили", - розповідає Ірина Леонідівна.
     
    "Бомбили" - ті, хто таксі, як кажуть в народі "з руки". Ірина каже, що після кризи, коли багато луганчани втратили основну роботу, їх число зросло в рази. За її словами, в Луганську сьогодні майже 90 відсотків таксистів - це нелегали. Навіть ті, хто працює на компанії, більшість не має ліцензій. А ті хто має - все одно працює напівлегально.
     
    - Справа в тому, що ліцензію видає Головне автотранспортне управління, а їх реєстр ніяк не пов'язаний з реєстром податкової інспекції. Людина отримує в теруправлінні ліцензійну картку і ніби як працює легально, але податки при цьому не платить, - пояснює Ірина Радченко. - Так що можна сказати, що в Луганську практично немає по-справжньому легальних таксистів.
     
    - Ситуація зараз така, що нелегал - не скромно підробляє і боїться покарання осіб, а таксист, відчуває себе безкарним господарем хлібних місць. І винні в цьому ні я, ні інші водії, а винна система, яка припускає такий стан справ, - вважає один з водіїв.
     
    Звідси і всі проблеми ...
     
    Конфліктні ситуації: що робити?
     
    Знайомі ситуації: викликав таксі, передзвонили через 15 хвилин і сказали, що машин немає, або машина приїхала із запізненням на 10 хвилин ... Думаємо, з ними стикалися всі луганчани і всіх цікавить питання: як можна впливати і що робити в таких випадках?
    Впливати - ніяк. Законодавчо у нас не врегульовано ні час подачі машини, ні якість обслуговування, ні тарифи ...
     
    Але при цьому і немає такої законної послуги як "посадка пасажира", за яку наші таксисти вимагають оплату. Ні в офіційних документах і послуги "простий" - коли таксист чекає пасажира. Хоча луганські таксисти не гидують брати і за це додаткову плату.
     
    Запам'ятайте: договір перевезення пасажирів на таксі набирає чинності з моменту посадки пасажира і діє до моменту його висадки в пункті призначення.
     
    У разі конфлікту з таксистом ви можете звернутися зі скаргою в Главноее управління автотрансінспекції в Луганській області, фахівці якого стежать за всім ліцензійним транспортом. (В заяві обов'язково треба вказувати номер машини, тому не забудьте записати). Легального таксиста за грубі порушення можуть позбавити ліцензії. З нелегалами складніше - на них управи немає.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
    Столичне таксі подорожчає

    Столичне таксі подорожчає

    Ринок таксі буде врегульовано, всі авто обладнають таксометрами. Вже з наступного року в столиці не буде нелегалів, заявив глава Держкомпідприємництва Михайло Бродський....

    У Рівненському прес-клубі відбулася спільна прес-конференція

    У Рівненському прес-клубі відбулася спільна прес-конференція

    У м.Рівне 6 березня 2007 у Рівненському прес-клубі відбулася спільна прес-конференція представників Рівненського територіального відділення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, громадської організації...

    Таксі стратегія розвитку Києва

    Таксі стратегія розвитку Києва

    19.09.2011 пройшло обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року. У ході розгляду проекту учасники виділили й такий важливий напрям як таксомоторні перевезення в місті Києві. Таксі Києва - це візитівка міста, але...

    90% таксі у Києві не відповідають стандартам Черновецького

    90% таксі у Києві не відповідають стандартам Черновецького

    Майже 90 відсотків таксі, які щодня курсують вулицями столиці, не відповідають встановленим стандартам....

    У Маріуполі таксисти обурені кримінальним свавіллям

    У Маріуполі таксисти обурені кримінальним свавіллям

    Як повідомлялося, 4 липня в Маріуполі сталося жорстоке вбивство таксиста. У службі таксі «Максим», де працював покійний, від того, що сталося ще не прийшли в себе і давати будь-які коментарі з приводу події відмовляються.   Зате...

Оцените работу движка

image
image
image
image
Мета сайту

Метою Профспілки є здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Ключевые слова

новости, по, шаблоны

«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
SLEEK, автор: . .