ПСТУ

Професійна спілка таксистів України

    Таксі в законі, або "Наші люди в булочну на таксі не їздять"

    Раздел: Дата публикации: 29-04-2012, 15:21
    Таксі в законі, або "Наші люди в булочну на таксі не їздять"Влада не встигла врегулювати ринок таксі до Євро-2012, але фахівці, які працюють над цим завданням, навіть раді. Вони розраховують, що не поспішаючи можна буде прийняти набагато більш розумний закон. "Наші люди в булочну на таксі не їздять", - говорила героїня відомої комедії.

    Можливо незабаром її вислів буде звучати інакше: "Наші люди на таксі взагалі не їздять". І для такого прогнозу є підстави. На минулому тижні ряд громадських організацій заявили про проведення акцій протесту проти монополізації ринку таксомоторних перевезень, яка проводиться під егідою підготовки до Євро-2012.Організатори акцій, а серед них були названі 4 громадських організації, в тому числі "Спільна Справа", "Громадянській Опір», «Київський бізнес-клуб" і "Таксі Столиці», заявили про "план Колесникова-Попова", згідно з яким ринок таксомоторних перевезень буде перерозподілений між 4-5 близькими до влади компаніями, кількість працюючих в таксі скоротиться більш ніж удвічі - з 30 тис. до 10-15 тис. осіб.

    "Таку схему обкатають в Києві, а потім приймуть закон і поширять її на всю Україну", - заявив заступник голови ГО "Киевски бізнес-клуб" Денис Садоха.

    Прибрати з ринку більше половини його учасників у будь-якій галузі досить просто - потрібно всього лише оголосити про введення нових більш суворих правил гри. У випадку з таксомоторними перевезеннями це можна зробити в рамках боротьби з нелегальними перевізниками, прийнявши відповідний закон. У Києві, зокрема, "План Колесникова-Попова", за словами Д.Садоха, полягає в організації великих таксомоторних підприємств, де будуть офіційно працевлаштовані таксисти та впроваджені спеціальні вимоги до автопарку - за інформацією ряду ЗМІ, таксисти возитимуть пасажирів на машинах тільки класу D ("Ауді А4", "БМВ 3", "Хонда Акорд", "Форд Мондео"). Можливо, всі машини пофарбують в один колір, правда, чомусь в зелений, а не жовтий, як в СРСР. Крім того, в машинах будуть встановлені лічильники, тому тариф на послугу стане чітко фіксованим, а вартість послуги буде залежати не від домовленості з водієм, а від відстані. При цьому тариф на проїзд в такому таксі, за даними ЗМІ, складе близько 11 грн. за 1 км.

    На думку Альберта Кари, який очолює ГО «Таксі Столиці», легалізація ринку таксомоторних перевезень, яка в ідеалі повинна реалізовуватися протягом 2-3 років, не може бути прив'язана до проведення футбольного чемпіонату. Тим більше, реформа не може здійснюватися за єдиною моделю по всій країні без урахування особливостей регіонів, населених пунктів та рівня платоспроможності населення.

    "Поки не буде поступової реформи, нічого не зміниться. Якщо сьогодні прибрати з ринку всю Chevrolet Aveo і Lanos під вивіскою обслуговування Євро-2012, то нічого окрім стрибка цін це не дасть. Але служби таксі, які сьогодні працюють, розуміють, що якщо вони піднімуть ціни, то втратять клієнтів ", - відзначає Кара.

    Почнуть з Києва

    У лютому в Києві презентували проект "Київське таксі" (не плутати з «Таксі Столиці»!), Який влада мали намір реалізувати за 6-12 місяців, вклавши в нього близько 4 млн. грн. За оцінкою авторів ідеї, зараз оборот ринку таксі в Києві становить близько 1,2 млрд. грн. на рік. При цьому близько 95%, або близько 19 тис. учасників ринку, перебувають "у тіні". Проект передбачає в основному тільки законодавчі ініціативи. Завдяки їм, в Києві в режимі таксомоторних перевезень залишиться лише близько 15 тис. автомобілів - саме стільки, на думку авторів проекту, їх і повинно бути.

    Згідно з розрахунками, за умови легалізації 14 тис. водіїв таксі бюджет Києва на рік отримуватиме близько 36 млн грн єдиного податку та більше 60 млн грн соціальних внесків підуть до Пенсійного фонду. Державний бюджет, в свою чергу, отримає додаткові надходження за оформлення дозвільних документів на перевезення в розмірі понад 14 млн. грн.


    Втім, проект "Київське таксі" передбачає і єдину конкретну дію - створення в столиці міської мережі стоянок для таксі. Учасники акцій протесту проти нововведень впевнені, що допускатися на ці стоянки будуть виключно "наближені" до влади легальні таксисти, а інші будуть змушені працювати в режимі "грачеванія» і підхоплювати на свій страх і ризик пасажирів на дорозі.

    Група роботу виконує

    Під "Київське таксі" створена робоча група, яка повинна розписати відповідні проекти законодавчих актів, які будуть передані в уряд і Верховну Раду.

    У робочу групу, згідно з розпорядженням КМДА № 430 від 23 березня 2012 року, увійшли представники міськадміністрації, деяких громадських організацій, чотирьох служб таксі - «Еліт-таксі", "Лімузин-таксі", "Таксі Босс" та "Еталон таксі", а також один таксист - приватний підприємець.

    Як розповів заступник голови робочої групи Андрій Антонюк, перше засідання групи відбулося 4 квітня 2012 року. На ньому було прийнято рішення проаналізувати проект Закону "Про внесення змін до деяких законів України про особливості здійснення діяльності з перевезення пасажирів на таксі та легковими автомобілями на замовлення у зв'язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу", який розробляється Міністерством інфраструктури України, і підготувати до нього відповідні зауваження та пропозиції (УНІАН не вдалося ознайомитися з документом, оскільки його немає ні на сайті Верховної Ради, ні на сайті Мінінфраструктури). Крім того, робоча група повинна підготувати Головному управлінню транспорту та зв'язку КМДА пропозиції щодо розміщення мережі стоянок таксі на території Києва.

    18 квітня робоча група засідала вдруге, а 20 квітня - втретє. На цих засіданнях її склад був істотно розширений, а сама робоча група вирішила продовжити роботу над законом уже не в авральному режимі, а нормальними темпами.

    "Законопроект прив'язували до Євро-2012. Сьогодні вже зрозуміло, що навіть, якщо ми встигнемо його прийняти, то створити до чемпіонату цивілізований ринок таксомоторних перевезень точно не вийде, тому ми вирішили не поспішати і розробити окремий закон про таксі, який дозволить ринку нормально працювати" , - зазначив Антонюк.

    Крім того, за його словами, робоча група вже отримала близько 140 пропозицій щодо організації місць стоянок таксі в Києві, а всього їх може бути близько 500.Відпрацювати можливість організації стоянок в тих місцях, які пропонують перевізники, влада обіцяє протягом 2-3 місяців.

    За словами Антонюка, в законопроекті випишуть норму про те, що правила роботи таксомоторних перевізників буде встановлювати місцева влада. Закон же повинен створити передумови для виведення ринку "з тіні", надавши, зокрема, право Головтрансінспекції перевіряти всіх перевізників, а не тільки юридичних осіб.

    Ціна питання

    Обмеження кількості таксі в Києві так чи інакше вплине на вартість проїзду. Сьогодні в Києві ціна, яку декларує основна кількість інформаційно-диспетчерських служб, коливається від 2,20 грн. за 1 км в "звичайній" машині до 4,00 грн. в машині більш високого класу. За словами Кари, це - "ціна, яка сьогодні влаштовує клієнтів і перевізників". Втім, підвищити вартість проїзду таксисти давно мріють, пов'язуючи це з подорожчанням бензину та життя взагалі.

    Між тим, врегулювати даний ринок постановою Кабміну або розпорядженням КМДА не вийде - якщо у громадян вистачає коштів на поїздки вартістю 2,20 грн. за 1 км, то платити по 11 грн. вони не готові. У даному випадку справа не в тому, "звикли або не звикли", а в тому, що грошей на поїздку дорожче 3 грн. за 1 км не нашкребе ні населення, ні корпоративні клієнти.

    За словами Антонюка, поки різниця у вартості послуг таксі в Києві у нелегальних і легальних перевізників не настільки істотна: "Мінімальна поїздка у легального коштує 30-35 грн., у нелегального - 20-25".

    Втім, ні в одному законопроекті вартість проїзду в таксі в 11 грн. або будь-яка інша не прописана. Як повідомили в Міністерстві інфраструктури, в одному з робочих варіантів документа була прив'язка тарифу до ціни 1 літра бензину, але потім її вилучили.

    Чи це так, УНІАН не вдалося з'ясувати, зараз ні на сайті Міністерства інфраструктури, ні на сайті Верховної Ради законопроектів, що регулюють ринок таксі, немає. Чи варто цьому радіти, покаже час.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
    90% таксі у Києві не відповідають стандартам Черновецького

    90% таксі у Києві не відповідають стандартам Черновецького

    Майже 90 відсотків таксі, які щодня курсують вулицями столиці, не відповідають встановленим стандартам....

    Таксі Столиці:

    Таксі Столиці: "Давайте зробимо так щоб влада з нами вважалася!"

    18 травня 2012 в Києві таксисти провели акцію протесту. Основною метою, якої було залучення уваги влади до проблеми монополізації ринку таксомоторних перевезень у Києві. В акції взяли участь близько 50 автомобілів таксі без...

    Масштабна акція протесту таксистів пройшла в центрі Києва

    Масштабна акція протесту таксистів пройшла в центрі Києва

    В середу близько 11 години ранку в центрі Києва пройшла акція протесту таксистів проти незаконної монополізації ринку перевезень в Києві напередодні чемпіонату Євро-2012. Приблизно хвилин 30 машини їздили навколо будівлі Кабміну...

    Таксі стратегія розвитку Києва

    Таксі стратегія розвитку Києва

    19.09.2011 пройшло обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року. У ході розгляду проекту учасники виділили й такий важливий напрям як таксомоторні перевезення в місті Києві. Таксі Києва - це візитівка міста, але...

    Столичне таксі подорожчає

    Столичне таксі подорожчає

    Ринок таксі буде врегульовано, всі авто обладнають таксометрами. Вже з наступного року в столиці не буде нелегалів, заявив глава Держкомпідприємництва Михайло Бродський....

Оцените работу движка

image
image
image
image
pro-biker мотошкола kiev мотошкола http://www.pro-biker.com.ua.
Мета сайту

Метою Профспілки є здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Ключевые слова

новости, по, шаблоны

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
SLEEK, автор: . .