ПСТУ

Професійна спілка таксистів України

    Як боротися з ДАІшним наїздом? Добірка взірців документів,порад.

    Раздел: Дата публикации: 25-03-2009, 00:00
    Помалу, Україна із демократичної держави перетворюється на ментовсько-коменданстську. Від уміння народу створити спротив - залежатиме подальша доля нації . Якщо раніше наші діти мріяли стати банкірами, стюардесами, співаками - зараз ДАІшний жезл, наче удав, стиснув їхню свдомість щодо успішності й престижності цього безглуздого фаху.Спитайте мене чому жезл чорно -білий? Та, тому, що чорні дні прийшли для народу, тільки білим і пухнастим лебениним пухом устелена дорога "даішників". От і робіть висновки...

    ВЗІРЕЦЬ СКАРГИ НА ПРОТОКОЛ ДАІ.


    Начальнику ДАІ ____________________ України в м. __________-
    Полковнику міліції _________________________________________

    ______________________________________________________,

    посв. водія _________________________, видане _______________________.

    ________________________ ВРЕР при УМВС в _______________________.









    Скарга

    на неправомірні та образливі дії співробітника ДПС,

    інспектора ДПС __________________________________________

    (нагрудний знак КІ № ____________)





    Прошу провести службове розслідування по факту неправомірних та образливих дій інспектора ДПС ______________________________ (нагрудний знак КІ № _________) в районі вул. __________________ при виїзді на пр-т ________________________, а також відмінити складений вище вказаним інспектором протокол Серія _____ № __________ від ____ ___________2008 р. та дію постанови _______________ від _________ 2008 р.






    __________ 2008 р. о 8 год. 20 хв., я, ________________________, здійснювала проїзд автомобілем ________________________ (держ. реєстраційний номер _______________) по вул. ____________________ в сторону пр-ту ___________________. Під'їхавши до повороту в сторону пр-ту _____________________________ в крайньому правому положенні побачила перешкоду перед поворотом направо - автомобіль VW Golf 2, чорного кольору з увімкненими світловими маячками аварійної сигналізації. Простоявши за ним до хвилини і переконавшись, що автомобіль не починає рухатись, увімкнула
    лівий поворот, переконалась, що поблизу немає попутних транспортних засобів і маневр не створить небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху, здійснила об'їзд вищевказаного автомобіля, потім включила правий поворот і заїхала на поворот в сторону пр-ту __________________.





    Здійснюючи маневр об'їзду стоячого автомобіля і в'їзду на правий поворот я не створювала, і не створила, аварійної ситуації. Крім мого автомобіля і автомобіля який стояв перед поворотом з увімкненими світловими маячками аварійної сигналізації не було інших учасників руху (автомобілів, пішоходів).





    Проїхавши 30-50 метрів, зупинилась за вимогою інспектора ДПС згідно правил ПДР. Інспектор представився, сказавши П.І.П. і не сказавши посаду та звання, потребував пред'явити документи. Я пред'явила документи на вимогу, після чого інспектор ____________________ повідомив про те, що я порушила ПДР, статтю 10.4, а саме порушила проїзд перехрестя. Я була дуже схвильована, оскільки сумлінно дотримуюсь вимог ПДР, стаж водіння у мене 2,5 місяці і не мала досвіду спілкування з інспекторами ДПС, про що повідомила інспектора, також пояснила, що була вимушена здійснити проїзд не
    з крайнього правого ряду, так як цьому перешкоджав автомобіль, який стояв перед поворотом з увімкненими світловими маячками аварійної сигналізації. У мене є свідок, який сидів поряд (біля мене) в момент здійснення маневру і може підтвердити сказане мною. Тому я відступила від вимог пункту 10.4 ПДР, посилаючись на статтю 10.6 ПДР.

    Однак мої зауваження інспектор проігнорував, сказавши «Сідайте в машину і чекайте», при цьому вилучивши у мене Права водія та свідоцтво про реєстрацію ТЗ.





    На прохання пред'явити постову відомість та посвідчення, що засвідчує особу, інспектор сказав «Знаєм вас, умніків…» і пішов до службового автомобіля, проігнорувавши моє прохання, порушивши цим частину другу статті 5 Закону «Про міліцію».





    Через 20 хв. мигаючи дальнім світлом фар службового автомобіля №_______ дав зрозуміти, що треба підійти. Я вийшла з свого автомобіля, підійшла до службового автомобіля, інспектор вийшов з нього і передав мені для підпису Протокол. Зауважу, при цьому я була без верхнього одягу, при температурі нижче нуля. Я попросила з протоколом сісти в свій автомобіль або в службовий автомобіль інспектора для ознайомлення. Інспектор відповів «А що там знайомитись, давай підписуй швидко і їдь». Ознайомившись з протоколом на вулиці, я написала пояснення і повторила, що в мене є свідок, який
    може засвідчити те, що описане вище правда - це пасажир, який сидів поряд коли я їхала автомобілем - __________________________________. Інспектор наполегливо і підвищеним тоном сказав «Давайте швидко, підписуй, у нас і без вас справ багато» проігнорувавши моє повідомлення.





    Під тиском я була вимушена підписати протокол (Серія ____ № __________) і, так як моє прохання про свідка було проігнороване, а також у Інспектора не було свідків, понятих, які б засвідчили моє правопорушення, поставила прочерк у вигляді літери Z. Це дуже роздратувало Інспектора, він вихопив у мене з рук Протокол, не давши дописати і сказав «Іди в машину, чекай…»

    Через 20 хв. мигаючи дальнім світлом фар службового автомобіля дав зрозуміти, що знову треба підійти. Я не підходила. Тоді інший інспектор, який вийшов з службового автомобіля підійшов до мого автомобіля і сказав «Підійдіть туди…» вказавши на службовий автомобіль. Я була вимушена підійти. Підійшла. Інспектор, нічого не пояснюючи вручив мені Постанову __________________ і сказав «Давайте, розписуйтесь...». Я взяла в руки Постанову для ознайомлення.





    На моє прохання відкласти винесення постанови для ознайомлення мною самої постанови, отримання мною юридичної допомоги, збору можливих доказів, прозвучала відповідь: «Шо там думать, давайте підписуйте, та й все...», чим було порушено ст. 268 КУпАП. На прохання дати дописати в протоколі те, що мені не дали можливості скористатися юридичною допомогою, інспектор відповів «Так уже ж все написано, складена Постанова … ось читайте…» В постанові графи для пояснень не було. Тому моє прохання залишилось поза увагою і було проігноровано. Більше жодних пояснень зі
    сторони інспектора не прозвучало.





    В процесі ознайомлення продовжилась дискусія між мною, моїм свідком ______________ та інспектором _____________, в процесі якої інспектор доказував нам, що ми порушили ПДР, пункт 10.4.





    Порушення з моєї сторони жодними засобами фото, відео фіксації чи іншими способами не було зафіксоване.





    На запитання мого свідка ______________ «Які наші і ваші подальші дії» інспектор відповів «Давайте, мені їхати потрібно, або чекайте тут в машині пока я не приїду…»





    На прохання віддати документи, які інспектором були вилучені після зупинки, продовжився діалог:

    Інспектор: - Ви будете розписуватись?

    Я: - Звичайно, коли ознайомлюся з документами, постановою…

    І.: - Ну то чекайте тоді, давайте ручку і я поїхав

    Я: - Віддайте документи

    І.: - Я буду складать ше документи, ви розумієте, у нас спец. заходи проходять…

    _________________ (свідок): - Віддайте нам документи

    І.: - Ви розписуйтесь і все там.





    До нас підійшов другий інспектор, вони удвох «заметушились», зібравшись їхати, і цим даючи мені зрозуміти, що не віддадуть документи, якщо я не підпишу постанову, чим змусили її підписати. Інспектор віддав нам копію протоколу. Пряма мова:

    Я.: - Ви не дали нам ознайомитись з Постановою

    І.: - Тому, що в нас заходи, повторюю… Да я не пойму в чом проблєма.





    Віддали документи, вдобавок сказавши: «Там осьо ззаді квитанція, почитайте…» Сіли удвох в службовий автомобіль і поїхали. Цьому є підтвердження - аудіо запис який додається.





    Інспектор ДПС __________________ не роз'яснив мені жодним чином нових правил, згідно яких інспектор має право виносити Постанову по справі про адміністративне правопорушення, моїх прав, а також не дав можливості ознайомитись до кінця з Постановою.





    Крім того, інспектор ДПС ____________________ затримав мене більш ніж на 40 хв., не склавши відповідного протоколу про затримання і не зробивши відповідний запис у книгу про затримання. Своїми вищезазначеними діями інспектор ДПС ___________________ порушив мої права, згідно статті 5, Закону України «Про міліцію».





    Зважаючи на системні порушення при складанні протоколу, а відтак і Постанови, а також некоректне і грубе поводження інспектором ДПС зі мною, що описано вище, в результаті чого були порушені мої права.





    Прошу:





    Розглянути мою скаргу в порядку, передбаченому чинним законодавством України

    Провести службове розслідування по факту неправомірних та образливих дій інспектора ДПС ___________________________ (нагрудний знак КІ № ________).

    В разі виїзду на місце події (переїзд між вул. __________________ та пр-том _________________) прохання повідомити мене письмово вказавши дату та час виїзду і запросити мене на місце події.

    Вжити необхідних заходів передбачених Законодавством України.

    Відмінити Протокол Серія _____________ від _____________ 2008 р.

    Відмінити дію Постанови ____________ від ____________ 2008 р.

    Повідомити мене в письмовому вигляді про результати службового розслідування.









    Скарга складена у двох примірниках

    загальною кількістю сторінк: 4 (чотири)





    Перелік Додатків до скарги: сторінка 5 (п'ять)









    ____ ___________ 2008 р. __________________________





    Додатки до скарги:





    Копія Протоколу Серія ____ № ________

    Копія Постанови _______________

    СD-диск з аудіо записом частини розмови з інспектором





    Скарга складена у двох примірниках

    загальною кількістю сторінк: 4 (чотири)





    Перелік Додатків до скарги: сторінка 5 (п'ять)





    ____ _____________ 2009 р. __________________________


    Скарга на «Візир»

    До ________ районного суду м. ____
    вул. ______

    Заявник: _____________,
    який проживає за адресою: ____

    Особа, рішення якої оскаржується:
    Інспектор _____.
    адреса: _________


    СКАРГА




    Я, ___________, 12.03.2009 знайшов у моїй поштовій скрині конверт, відправлений Взводом ДПС м. ________. В конверті знаходилася постанова № ХХХХХ від _.02.2009 та роздрукована фотографія мого автомобіля _____ державний номер ________. У вказаній Постанові зазначено, що я рухався зі швидкістю 124 км/год, за що мене притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу 255 гривень.

    Вважаю, що вищезазначена Постанова підлягає скасуванню з наступних підстав:

    1) Відповідно до ч.6 ст. 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису. Однак, в Постанові вказано, що зйомка велася приладом
    «Візир», що не є приладом, який працює в автоматичному режимі, бо передбачає у своїй роботі керування інспектором ДАІ. За таких умов, при виявленні перевищення швидкості, зафіксованого вимірювальним приладом, інспектор ДАІ повинен був зупинити транспортний засіб та скласти протокол про адміністративне порушення, беручи до уваги мої пояснення, та видати мені другий екземпляр протоколу під розпис. Також Постанову по справі про адміністративне порушення було винесено без моєї присутності, що є грубим процесуальним порушенням.

    2) Відповідно до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено наказом МВС 13.11.2006 №1111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Однак, в Постанові не вказано, хто саме робив вимірювання швидкості за допомогою приладу Візир, що робить неможливим встановлення правильності роботи з приладом та достовірності вимірюваних даних.

    3) Складена Постанова не відповідає формі, затвердженої Інструкцією з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення (затв. наказом МВС №185 від 22.02.2001), що є грубим порушенням.

    4) Відповідно до норм КпАП України (зокрема ст. 285) копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Зважаючи на те, що постанова була винесена __.02.2009, її слід було відправити не пізніше __.02.2009. Проте, як зазначено на відправній поштовій печатці, постанова була відправлена лише __.03.2009.

    Зважаючи не те, що лист з постановою був отриманий мною 12.03.2009, прошу поновити мені строки на оскарження.

    Скарга подається до суду за місцем мого проживання відповідно до ч.2 ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України та Постанови №2 Пленуму Вищого Адміністративного Суду України від 6 березня 2008 року.

    Зважаючи на те, що при винесенні Постанови ____ від __.02.2009 інспектор ДПС допустив ряд грубих порушень, прошу:

    1) скасувати Постанову _______ від __.02.2009 та закрити провадження по адміністративні справі.

    До скарги додається:
    1) Копія Постанови _____ від __.02.2009 (2 екземпляри).
    2) Фото фіксація (2 екземпляри).
    3) Копія поштового конверту (2 екземпляри).
    4) Копія скарги.


    Відповідно до ст. 288 КпАП України особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.


    __ березня 2009 року /підпис/.

    КОРИСНІ ПРАВИЛА

    1)Если Вам подают на подпись протокол, в котором не заполнен раздел «суть правонарушения» - пишем в этом же разделе:
    Інспектор (повністю ПІБ та звання інспектора, що складав протокол) грубо порушив вимоги «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а саме: Разділ 2 «Оформлення матеріалів про порушення правил» та надав мені незаповнений протокол для підпису.
    Підпис.
    На вільних рядках, що залишилися намалювати великий ЗЕТ.
    2) Если поймали на фару - пишем в разделе "пояснения":
    Рухався у щільному потоці транспорту зі швидкістью (на 5-10 км/год меньша ніж положено). Показники швидкості, встановлені приладом (назва і серійний номер приладу), не можуть вважатись доказом скоїння саме мною правопорушення, так як неможливо встановити аутентичність та належність зафіксованої швидкості до мого автомобілю. Протокол складено з порушенням ст. 2.14 «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а також ст. 251 КоАП. Ходатайствую
    перед Судом у закритті справи у зв`язку з невідповідністью протоколу вимогам ст. 256 КоАП та відсутністю складу адміністративного правопорушення (керуючись ст. 247).
    Підпис.
    На вільних рядках, (в тому числі й там де повинні писати свідки) намалювати великий ЗЕТ.
    Обращаю внимание, что данная формулировка действенна только в случае если показания скорости зафиксированы прибором не способным предоставить конкретные доказательства превышения скорости именно Вами (фото-видеосъёмка и пр., указанное в ст. 2.14 «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а также ст. 251 КоАП.).

    3) Если проехали на запрещающий сигнал светофора - пишем в разделе "пояснения":
    Виїхав на перехрестя (регульований пішоходний перехіт, тощо) у мить коли миготливий зелений сигнал світлофора змінився на жовтий. Щоб не вдаватись до екстреного гальмування, та не створювати аварійно-небезпечну ситуацію на перехресті, я виконав вимоги п. 8.11 Правил дорожнього руху та звільнив перехрестя.
    Підпис.
    На вільних рядках, (в тому чіслі і там де повинні писати свідки) намалювати великий ЗЕТ


    Що до зупинки в темну пору доби !
    Дуже часто їдучи по території України можна нарватися на інспектора який маше жезлом в місці де погана видимість. Я в такому разі навіть і не думаю зупинятися пролітаю далі (якщо вчили фізику то можете спробувати розрахувати скільки йому потрібно буде часу щоб сісти в машину і розігнати свою таратайку ну хочаб до 120 км/год, за цей час Вас уже і видно не буде , а якщо доженуть( що ще жодного разу не робили ) то у Вас 100% мотивація ( місце було не освітлене і жезла я не бачив)


    «АЛКОМЕТРАЖ»

    Сотрудник ГАИ обнаружил после обследования алкотестером, что водитель нетрезв...
    По настоянию автовладельца, который утверждал, что прибор неисправен, проверили сидящих в салоне жену и пятилетнюю дочь. Прибор показал и у них наличие в крови алкоголя. Инспектор извинился и отпустил автомобиль. Водитель, едва тронувшись: «Я же говорил, дорогая, что кружка пива ребенку не повредит!»

    Как говорят люди военные, время «Ч» наступило. Украинская ГАИ успешно пользуется правом применять новые тарифы за нарушение ПДД. Одновременно с этим знаменательным событием появился новый анекдот: «А вы знаете, почему часть ГАИ ходит в зеленых, а часть - в оранжевых комбинезонах? Ответ: в зависимости от того, с какой валютой работают».

    Можно смеяться, можно рассчитывать на «решение вопроса на месте», но есть реальный шанс «попасть» на реальные три тысячи. Или сколько там грозит за прием «зеленого змия»? Как бы то ни было, но каждый должен быть готов к разговору с инспектором и к проверке организма на наличие коварных промилле.

    Помните, что освидетельствование на состояние алкогольного или наркотического опьянения сотрудники ДПС и медики имеют право лишь в том случае, если есть достаточные основания полагать, что вы «приняли на грудь».

    Эти самые основания очень четко определены инструкцией: бессвязная речь, шатающаяся походка, запах алкоголя изо рта и ваше признание в употреблении спиртных напитков. Если ничего такого нет, то желательно, в присутствии двух понятых, озвучить свое мнение инспектору, записать данные понятых для дальнейшего обращения в суд и настаивать на проведении проверки в условиях медицинского стационара.

    Не дуйте в «трубку» и прочую, предлагаемую инспектором, стеклотару, именуемую алкотестером, ибо она реагирует практически на любое, способное окисляться, вещество. Скажем, на майонез, кетчуп, напиток марки «Колокольчик», парфюмерию и, как утверждают знатоки, даже на «выхлоп» проезжающего мимо дизеля. Положительную реакцию также дают заболевания десен, диабет и некоторые болезни обмена веществ.

    Не стоит препятствовать проведению экспертизы. Можно легко угодить на 15 суток админареста за неподчинение инспектору, в ходе которых вы получите возможность, на радость его сотрудникам, до блеска вымести территорию перед городской ГАИ. Есть перспектива и вовсе лишиться водительских прав.

    Предположим, вы дунули в алкотестер, и он показал нежелательный результат, а вы уверены, что не пили. Более того - у вас вообще аллергия на алкоголь. Тогда в протоколе напишите: «Спиртные напитки не употреблял. С результатами экспертизы не согласен». В этой ситуации инспектор, в соответствии с имеющейся инструкцией, будет обязан доставить вас в ближайший специализированный кабинет для полной и всесторонней медицинской экспертизы - проведения анализов крови, мочи и слюны медработником, имеющим высшее медицинское образование.

    Ни при каких обстоятельствах не соглашайтесь на освидетельствование фельдшером или младшим медицинским персоналом. Это четко прописано в законе. Единственный случай, при котором возможна экспертиза силами фельдшера - это «в сельской местности при значительной удаленности от лечебных учреждений (...), в виде исключения...» А потому как сибирской тайги и алтайских гор в нашей стране нет, то этот номер не проходит.

    Знайте, что автомобиль «неотложки», в котором врачи иногда проводят освидетельствование, не является передвижной специализированной лабораторией и к стационару не приравнивается. Спецлабораторией считается лишь автомобиль, оборудованный приборами и оснасткой для обследования подозреваемых в употреблении алкоголя, а также специальной системой принудительной вентиляции для чистоты эксперимента. В автомобиле обязательно должны быть установлены газовые хроматографы, позволяющие исследовать кровь, мочу и слюну.

    Необходимо знать, что не допускается принятие врачом решения о признании водителя пьяным только лишь на основе данных алкотестера, визуальных данных или известного приема «а ну-ка дыхни». Непременно требуйте полного освидетельствования в стационаре с исследованием крови, мочи, слюны, пульса и комплексным исследованием реакций организма на раздражители и адекватность поведения.

    После всех вышеуказанных «экзекуций» вас обязаны ознакомить с актом медицинского освидетельствования, хотя, согласно суровому закону, вы не имеете права (по непонятным причинам) получить на руки его копию.

    Итак, в конфликтной ситуации, прежде чем подписать акт, сделайте запись: «Не согласен». В этом случае, как гласит та же инструкция, вам обязаны обеспечить повторное освидетельствование другим врачом, и, если вы того желаете, даже в другом медицинском учреждении.

    Кроме того, в последующие два часа вы имеете право пройти самостоятельное медицинское освидетельствование в любом медицинском учреждении, предварительно написав заявление. Расхождение с предыдущим результатом - это уже основание для рассмотрения вопроса в конфликтной комиссии или суде, со всеми вытекающими отсюда возмещениями морального и материального вреда.

    Не стоит «вестись» на чаще всего выносимый комиссией приговор, дескать, «за два часа произошло естественное отрезвление». Общеизвестно и подтверждается наукой: процесс выведения алкоголя из организма растянут во времени. И медэксперт, ежели не станет защищать честь мундира товарищей по оружию, даже на следующий после возлияния день с абсолютной точностью может дать ответ на вопрос - на самом ли деле вы употребляли алкоголь?

    Итак, каков вывод? Мнение инспектора ГАИ не есть истина в последней инстанции, и оно подлежит обжалованию. В случае возникновения подобной нештатной ситуации, не стоит суетиться и рыскать в карманах в поисках заветных купюр для решения вопроса на месте. Тем более, что статью в Уголовном Кодексе о взятках никто не отменял. А в ней четко определено, что наказывают не только берущую, но и щедро дающую руку.

    Ведите себя спокойно, достойно и пользуйтесь, прежде всего, своими конституционными правами и свободами. Приучайтесь говорить лаконично и строго по закону: «Я не собираюсь оправдываться и что-либо доказывать. Прошу вас, товарищ (господин) инспектор ДПС, доказать, что я, по причине алкогольного опьянения, нарушил правила дорожного движения, превысив скорость, и что именно я проехал под «кирпич». Прошу вас представить неопровержимые доказательства моей вины или отказаться от обвинения». Такое заявление - кратчайший путь к процессуальной победе.

    ПРОЦЕДУРА ОСКАРЖЕННЯ

    в КОаП очень усложнили процедуру опротестования прокуратурой. Раньше было просто сказано, что постановление об админ. правонарушении может опротестовать прокурор. Сейчас эту статью дополнила фразой "в десятиднеыний срок с момента вынесения постановления". Как нередко бывало ранее, суд издал постановление о лишении Вас прав. Вас никто не уведомил. Через месяц гайцы при проверке документов отбирают права. А десять дней естественно прошло. Так что нынче придется восстанавливать сроки для обжалования. Если восстановление сроков при подаче жалобы/иска
    по причине неуведомлении о постановлении вроде бы понятно. То в данном случае протест выносит прокуратура. И захочет ли прокурор (без должной мотивации с вашей стороны) восстанавливать сроки (для себя, т.к. протест он подает от своего имени).

    По поводу вопроса, давай идти последовательно. Как написано в ст. 288 КоАП: 3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.

    Теперь листаем КАС, на который идет ссылка (Статья18)
    1. Місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:
    2) усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.

    Т.е. подаем в местным общий суд. Смотрим далее на территориальную подсудность.
    "Стаття 19. Територіальна підсудність адміністративних справ.
    1. Адміністративні справи вирішуються адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача.
    2. Адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача".

    У вас может возникнуть вопрос (как он возникает у меня), так можно ли подавать по месту проживания истца (то есть Вас)? Ответ нам даст Постановление Пленума Высшего административного суда №2 от 6 марта 2008 года, где сказано: "3. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

    Під час розгляду таких спорів судам необхідно враховувати, що до правових актів індивідуальної дії належать також рішення (постанови) про притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, які прийняті суб'єктами владних повноважень (крім суду), та рішення державних виконавців чи/або інших посадових осіб органів державної виконавчої служби під час здійснення ними виконавчого провадження.

    З огляду на викладене суди повинні визначати територіальну підсудність вказаних справ відповідно до частини другої статті 19 КАС України, за правилами якої такі адміністративні справи вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача".

    Следовательно ответ - подаем по вашему месту проживания (пребывания, нахождения). Если возникает вопрос: а какая разница между проживанием, пребыванием, нахождением? То тут же в постановлении Пенума ВАC это расписывается. Цитировать не буду.

    Что касается подачи жалобы в прокуратуру, то в законе "О прокуратуре" не прописано какой конкретно прокуратурой это рассматривается. Подавай в районную своего района. Но как я говорил, это сейчас без мотивации не эффективно. Они обязаны вынести протест в течение 10 дней с момента издания постановления, которое обжалуется, а они будут твое заявления только месяц рассматривать. А обжаловать можно тоже в 10-дневный срок. Но в суд или вышестояшему начальнику гайцев жалобу подаешь ты лично.

    что касается срока рассмотрения. В КоАПе написано: "Стаття 292. Строк розгляду скарги і протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення. Скарга і протест на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядаються правомочними органами (посадовими особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо інше не встановлено законами України".



    ТИМЧАСОВИЙ ТАЛОН.

    Гайцы пытаются подвести отсутствие ВРТ под нарушение по следующим двум статьям КУпАПП.

    Первая - ст.126 ч.3 КУпАПП.
    "Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення, реєстраційних та інших документів та інших документів, що підтверджують право на керування чи розпорядження транспортним засобом..."
    Объясняем гайцу/судье, что водительское удостоверение, техпаспорт и документ на право распоряжения - доверенность у вас во время проверки пристутствуют.
    Добавляем, что ВРТ право распоряжения на ТС не дает, так как правила регистрации ТС ст. 15 ч.3, которые регламентируют выдачу ВРТ, предусматривают существование для этих целей другого документа - доверенности,на срок действия которой и выдается ВРТ.
    Требований же предъявлять другие регистрационные документы (на ружье, моторную лодку, партийный билет и т.д.), кроме документов на ТС ни в ПДД ни в КУпАПП не содержится.

    Вторая - ст.121 ч.4 КУпАПП, по которой над Вами поглумились.
    "Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими або не перереєстрованими у встановленому порядку..."
    Демонстрируем единственное, предусмотренное законом, свидетельство о государственной регистрации ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВА в установленном порядке - техпаспорт, который и подтверждает факт регистрации. Отсутствие ВРТ, номерных знаков да и самого техпаспорта никак не прекращает и не прерывает факт регистрации ТС. Поясняем далее, что ВРТ фактически регистрирует водителя, а не ТС и не, дай Боже, право управления ТС. ВРТ согласно все тех же правил регистрации можно получить только на зарегистрированное ТС.

    И ПДД пусть читают вдвоем повнимательнее. ПДД не считает ВРТ регистрационным документом на ТС на следующих основаниях:
    " 2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
    ...
    б) реєстраційний документ на ТРАНСПОРТНИЙ засіб ..., а у разі
    відсутності в транспортному засобі його власника, КРІМ ТОГО, -
    свідоцтво про право спільної власності на цей транспортний засіб
    чи тимчасовий реєстраційний талон;..."
    Иными словами, если бы ВРТ считался РЕГИСТРАЦИОННЫМ ДОКУМЕНТОМ НА ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО, то его не стали бы выделять в отдельную категорию или упомянули бы типа "регистрационные документы (в том числе и ВРТ)". А если рассуждать по гаишному, то получается, что "свідоцтво про право спільної власності " тоже регистрационный документ на ТС. И имея такое свидетельство и не имея ВРТ водитель согласно их тупой ментовской логике будет выполнять п. 2.1 ПДД при это нарушая ст.121 ч.4 КУпАПП.

    Вывод - требование в ПДД иметь ВРТ есть, ответственность в КУпАПП не предусмотрена. Закон не допускает расширительного толкования, ответственность должна быть четко определена. УВАГА! На підставі постанови КМУ від 05.03.09 у ПДР внесено зміни щодо добровільної наявності тимчасового талону. Скасовано також положення статті КУаП про накладення штрафу за його відсутність.
    скачать dle 10.5фильмы бесплатно
    Патрульні автомобілі ДАІ повинні їздити тільки з увімкненими маячками.
    /

    Патрульні автомобілі ДАІ повинні їздити тільки з увімкненими маячками.

    Згідно з недавнім наказом МВС, патрульні автомобілі ДАІ повинні їхати в потоці транспорту тільки з увімкненими маячками....

    При затриманні п'яного таксиста в Петербурзі постраждав інспектор ДАІ

    При затриманні п'яного таксиста в Петербурзі постраждав інспектор ДАІ

    Співробітник ГИБДД постраждав при переслідуванні таксі, повідомили кореспонденту «БалтІнфо» в прес-службі УДІБДР по Петербургу і Ленобласті.Водій, імовірно, був п'яний, але від медичного огляду відмовився. При переслідуванні...

    ГПУ заборонила даішникам штрафувати водіїв без їх відома

    ГПУ заборонила даішникам штрафувати водіїв без їх відома

    Генпрокуратура дала розпорядження начальникові ДАІ України Сергію Коломійцю з вимогою припинити штрафувати дорожніх порушників без їх відома....

    Василь Струс:

    Василь Струс: "ДАІ розробляє план перевірок автоперевізників".

    Як зазначив під час прес-конференції начальник управління ДАІ у Львівській області полковник Василь Струс, причиною багатьох ДТП, стали відремонтовані та не відремонтовані траси. Якщо раніше, подорожуючи зі Сколе до Львова, водій...

    У новому порядку розбору аварій ГИБДД не знайшлося місця

    У новому порядку розбору аварій ГИБДД не знайшлося місця

    Автоінспекторів ніби хтось хоче залишити не при справах: «європротокол» уже зараз, нехай так-сяк, але все-таки дає можливість водіям розібратися самостійно в разі дрібної аварії, а новий законопроект, внесений на розгляд до...