ПСТУ

Професійна спілка таксистів України

    Компанія «Київстар» — лідер серед операторів українського мобільного зв’язку пропонує всім своїм абонентам взяти участь у тестуванні нових каналів управління послугами!

    Раздел: Дата публикации: 9-06-2008, 00:00
    Всім абонентам компанії надається можливість самостійно управляти послугами компанії (перевіряти стан послуг, підключати/ відключати послуги), використовуючи для цього спеціальні команди (USSD-запити) або звичайні SMS-повідомлення.
    Всім контрактним абонентам (фізичним особам), абонентам предоплаченого зв'язку «Київстар» та абонентам DJUICE можливість управляти послугами за допомогою USSD-запитів або SMS-повідомлень надається незалежно від того, чи є вони користувачами системи "Мій Київстар"/"Мій Djuice" або ні.
    Бізнес-абоненти можуть управляти послугами компанії «Київстар» за допомогою USSD-запитів та SMS-повідомлень тільки у випадку, якщо вони зареєстровані в системі «Мій Киевстар» і мають у Системі права Адміністратора або Користувача із правом замовлення послуг.
    Для управління послугами за допомогою USSD-запитів або SMS-повідомлень, необхідно:

    набрати на клавіатурі свого мобільного телефону спеціальну команду (USSD-запит) та натиснути кнопку виклику;
    або відправити SMS-повідомлення зі спеціальним кодом на короткий номер 100. Відправлення SMS-повідомлення на короткий номер 100 безкоштовне.
    На сьогоднішній день описаним вище способом абоненти «Київстар» можуть управляти наступними послугами:

    Послуга
    Код
    Дія, яку Ви бажаєте виконати


    USSD
    SMS на номер 100



    Інформація про поточний тарифний план
    *100*01*2#
    01*2
    Дізнатися про назву тарифного плану, по умовах якого обслуговується абонентський номер


    «Хто дзвонив»
    *100*03*1#
    03*1
    Перевірити статус послуги


    *100*03*2#
    03*2
    Підключити послугу


    *100*03*3#
    03*3
    Відключити послугу


    «Голосова пошта»
    *100*04*1#
    04*1
    Перевірити статус послуги


    *100*04*2#
    04*2
    Підключити послугу


    *100*04*3#
    04*3
    Відключити послугу


    *100*04*4#
    04*4
    Відновити пароль за умовчанням


    *100*04*5#
    04*5
    Перевірити статус функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)


    *100*04*6#
    04*6
    Підключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)


    *100*04*7#
    04*7
    Відключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)


    «Антивизначник номеру»
    *100*07*1#
    07*1
    Перевірити статус послуги


    *100*07*2#
    07*2
    Підключити послугу


    *100*07*3#
    07*3
    Відключити послугу


    «Мобільна РАЦІЯ»
    *100*08*1#
    08*1
    Перевірити статус послуги


    *100*08*2#
    08*2
    Підключити послугу


    *100*08*3#
    08*3
    Відключити послугу


    *100*08*4#
    08*4
    Налаштувати послугу


    MMS, WAP GPRS, Інтернет GPRS, «Мобільне TV»
    *100*11*2#
    11*2
    Підключити послугу


    *100*11*3#
    11*3
    Відключити послугу


    *100*11*4#
    11*4
    Налаштувати послугу


    «Повідомити мене»
    *100*12*1#
    12*1
    Перевірити статус послуги


    *100*12*2#
    12*2
    Підключити послугу


    *100*12*3#
    12*3
    Відключити послугу


    «Повідомити про мене»
    *100*13*1#
    13*1
    Перевірити статус послуги


    *100*13*2#
    13*2
    Підключити послугу


    *100*13*3#
    13*3
    Відключити послугу



    Описані вище можливості управління послугами надаються абонентам у режимі тестової експлуатації. Сподіваємося на Вашу допомогу в тестуванні даних можливостей.

    Детальніше про систему

    Якщо при використанні описаних способів управління послугами у відповідь на USSD-запит або на SMS-повідомлення Ви отримаєте інформацію про помилку, будь ласка, повідомте нас про це за електронною адресою SelfCare@kyivstar.net, вказав в темі повідомлення «Управління послугами через канали USSD і SMS».
    скачать dle 10.5фильмы бесплатно
    Челябінське УФАС Росії визнало рекламу таксі неналежною

    Челябінське УФАС Росії визнало рекламу таксі неналежною

    22 січня 2013, в Челябінському УФАС Росії завершився розгляд 3-х справ, порушених у 2012 р. за ознаками порушення законодавства про рекламу у зв'язку з розміщенням в челябінських газетах реклами легкового таксі за відсутності...

    Москвичі зможуть оплатити проїзд у таксі за допомогою телефону

    Москвичі зможуть оплатити проїзд у таксі за допомогою телефону

    Оплатити проїзд на таксі в Москві тепер можна за домогою пластикової карти, в тому числі безконтактної, і навіть за допомогою мобільного телефону з NFC-модулем, це стало можливим завдяки IT-рішенням компанії ....

    Як нас дурять в таксі або як зберегти свої гроші

    Як нас дурять в таксі або як зберегти свої гроші

    Напевно, кожна людина яка читає цю новину хоча б раз стикався з послугами таксі. Всім відомо, що таксі це зазвичай швидко і комфортно, але в той же час і дорого. Але сьогодні ми спробуємо розглянути одну особливість водіїв таксі...

    Коли оренда автомобіля з водієм вигідніше таксі

    Коли оренда автомобіля з водієм вигідніше таксі

    Будь-який сучасний чоловік, який цінує свій час і намагається використовувати його ефективно, прекрасно оцінює важливість транспорту в цьому питанні. Особливо це відчувається тоді, коли з особистих або службових справах...

    Послуги професійного переїзду

    Послуги професійного переїзду

    Коли всі речі коштують на своїх місцях, здається, що їх не так вже й багато. Однак коли справа стосується переїзду, все виявляється зовсім інакше. Дачний переїзд, перевезення речей на нову квартиру або в інший офіс, пов'язані з...

Оцените работу движка

image
image
image
image
Мета сайту

Метою Профспілки є здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Ключевые слова

новости, по, шаблоны

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
SLEEK, автор: . .